וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהג ברשלנות ובקלות ראש": אישום נגד דורס אמו של ח"כ רועי פולקמן

18.4.2019 / 10:58

בבית המשפט בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב רמלה בן 70 בגין גרימת מוות ברשלנות לאחר שדרס למוות את נעמי פולקמן עם מערבל בטון בעת שחצתה מעבר חצייה. "אופן נהיגתו של נהג במשאית כבדה הייתה ברשלנות, בקלות ראש ובחוסר תשומת לב לחיי אדם"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום לתעבורה בעיר כתב אישום נגד ציון רצון, בן 70 מרמלה, בגין גרימת מותה ברשלנות של נעמי פולקמן בת 79, אימו של ח'ברת הכנסת רועי פולקמן מטעם מפלגת כולנו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין אריאל שור, בחודש פברואר נהג הנאשם במערבל בטון מכיוון דרום לצפון, ברחוב יגאל אלון בתל אביב. באותה עת, הגיעה אל מעבר החצייה נעמי פולקמן וכאשר הופיע אור ירוק ברמזור הולכי הרגל, החלה לחצות באיטיות את מעבר החצייה. במקביל, עם הגעתה אל מעבר החצייה, התחלף אור הרמזור בצומת לאור ירוק והנאשם החל בנסיעתו. מהחקירה עולה כי נהג המערבל בטון לא האט ולא עצר לפני מעבר החצייה, על מנת לוודא שאין הולכי רגל החוצים את המעבר וביצע פנייה בנסיעה רציפה.

עוד בוואלה! NEWS:
"הוא מת לי בידיים, אני גמורה": גרסת המטפלת על מות התינוק בלוד
חשד: זוג הורים חטפו את בתם וגררו אותה על הכביש בנגב | תיעוד
חנק בחבל את אישתו והחביא את הגופה: אישום ברצח נגד תושב השרון

התיעוד האחרון של נעמי פולקמן ז"ל שצולמה אחר הצהריים, עם שר האוצר, משה כחלון.. אתר רשמי
נעמי פולקמן ומשה כחלון, זמן קצר לפני מותה/אתר רשמי

בעודה חוצה פולקמן את מעבר החצייה, לא שם הנאשם לב לדרך שלפניו, לא נתן לה זכות קדימה לאחר שהספיקה לחצות כ-2 מטרים ממעבר החצייה. בתוך כך, פגע בה בעוצמה עם צדה הימני של המשאית והמשיך בנסיעה. כתוצאה מהפגיעה, כאמור, הוטלה פולקמן אל הכביש ונמחצה תחת גלגלי המשאית. רק לאחר מספר מטרים עצר הנאשם את המשאית למשמע צעקות עוברי אורח מהרחוב. מותה של פולקמן נקבע במקום.

בבקשת הפסילה כתב עו"ד שור כי "אופן נהיגתו של הנהג, אשר נהג במשאית כבדה ברשלנות, בקלות ראש ובחוסר תשומת לב לחיי אדם, עת התעלם מרמזור המתריע בפניו להאט מעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה ממשית לציבור המשתמשים בדרך, וכי הנהג אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

בנה ח''כ רועי פולקמן, שיחזר את יום האירוע: ''ביום שלישי הגיעה בפעם הראשונה להתנדב במטה המפלגה, אולם "תרחיש הפדיחה הלך והתבדה". פולקמן אמר כי "הייתי באילת והטיסה איחרה. בשעה 16:15 קיבלתי תמונה של אימא עם משה (כחלון). אמרתי לה: 'אני בפקקים, אל תחכי לי'. כמה דקות לאחר מכן היא יצאה החוצה, נפגעה ממשאית ונהרגה במקום". עוד הוסיף כי "כשנכנסתי למטה עוד עשיתי ישיבה ולא ידעתי שהיא מתה במרכז תל אביב. סליחה שלא הייתי. הייתי צריך להיות שם וללוות אותך לרכב כמו בכל פעם שהיינו נפרדים".

ח"כ פולקמן הגיע לבית העלמין ירקון לקראת הלווית אימו נעמי ליב פולקמן 7 בפברואר 2019. אור רביד
ח"כ פולקמן בהלוויית אמו, פברואר/אור רביד

נעמי (ליב) פולקמן, נולדה ב-1940 בתל אביב וגדלה כבת לאב עובד בניין מבוני העיר, ולאם עקרת בית, בת הזקונים ואחות לשניים. אחיה, איתן, לשעבר עובד מערכת הביטחון ומנכ"ל חוג ידידי אסף הרופא, ויוסי, שנפגע במלחמת ששת הימים, ומת כמה שנים לאחר מכן כתוצאה מסיבוך בעקבות הפגיעה.

נעמי עסקה בתחום התיירות, שאליו הגיעה דרך עבודה ברשת מלונות דן. היא הייתה אחראית תיירות נכנסת בחברת התיירות "היסתור איזרם", ובין היתר ארגנה פרויקטים רבים, הביאה לארץ קבוצות רבות של מטיילים, והייתה בקשרים עם גופים יהודיים רבים ברחבי העולם. נעמי הייתה נשואה לאמנון פולקמן שהלך לעולמו לפני 21 שנה.

עם יציאתה לפנסיה התנדבה במשך תקופה בארגון "עלם" והתגוררה ב"משען" תל אביב. עד יומה האחרון עסקה בהתנדבות במגוון מקומות. כאמור, לפני מותה בתאונה התנדבה במטה הבחירות של מפלגת כולנו.

אישה בת 78 נהרגה מפגיעת מערבל בטון בתל אביב, 5 בפברואר 2018. מד"א
זירת התאונה, פברואר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully