וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפרע ומתנגש בניידות: צפו במרדף המסוכן אחר שיכור בכביש המהיר

16.4.2019 / 20:32

שוטרי יחידות התנועה בירושלים זכו בפרס על נחישותם לתפוס עברייני תנועה בכבישים תוך סיכון חייהם. בתיעוד המבצע לעצירת הנהג הפרוע, נראים השוטרים כששהם דולקים אחרי הנהג בכביש 1 בשער הגיא לכיוון מערב

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

שוטרי יחידת משטרת התנועה ירושלים זכו אתמול (שני) בפרס היוקרתי של מפכ''ל המשטרה, כאחת מעשרים יחידות המשטרה המצטיינות לשנת 2018. ההחלטה לבחור בשוטרי היחידה בירושלים באה בין היתר בשל החישות שהפגינו במרדף אחר עבריין תנועה בכביש 44 תוך סיכון חייהם על מנת ללכוד את הנהג המסוכן.

השנה נבחרה יחידת משטרת תנועה ארצית שלוחת ירושלים לקבל אות הצטיינות על פועלה. במסגרת פעילות היחידה, באירוע שהתרחש ב-2018 בעת הפעלת ממל"ז בכביש 1 במחלף שער הגיא למערב, נקלט רכב הנע במהירות של 136 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. בתוך כך, סימן השוטר לנהג לעצור אך זה המשיך בנסיעה פרועה ולא נשמע להוראות השוטר. בשלב זה החל שוטר היחידה במרדף אחרי הרכב ובמקביל הוזעקו כוחות נוספים מיחידת התנועה תוך ביצוע מחסומים בהמשך הדרך במטרה לעצור את הרכב.

עוד בוואלה! NEWS:
900 שנה של היסטוריה עלו באש: השריפה בנוטרדאם הותירה חלל בשמי פריז
65 ממליצים לנתניהו; כולנו לנשיא: אין מו"מ על חיבור עם הליכוד
"הציבו את ישראל בסכנה": מאסר בפועל לתושבות לקיה על חברות בדאעש

פעילות שוטרי יחידת משטרת התנועה בירושלים. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הפגינו עוז תוך סיכון חייהם. בלימת ניסיון ההימלטות בכביש 44/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במרדף אחרי הרכב הנמלט המשיך הנהג בנסיעה מסוכנת תוך חציית צמתים באור אדום בכביש 44, נסיעה נגד כיוון התנועה ומעבר על שטח ההפרדה בזמן שהוא מסכן ממשית את משתמשי הדרך. לאחר מספר דקות ובסיוע מסוק של היחידה האווירית וניידות משטרה נוספות, ניידות המשטרה בלמו את ניסיון ההימלטות הנהג, ורכבו נעצר לאחר שפגע בניידות משטרה שביצעו מחסום בכביש 44 סמוך למחלף שמשון. לא היו נפגעים, מלבד גרימת נזק לניידת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
שוטרי התנועה נמצאים בחזית המאבק בקטל בכבישים./שלומי גבאי, שלומי גבאי

בבדיקה נמצא כי הנהג בן 29 תושב אזור הדרום, נוהג תחת השפעת אלכוהול בכמות 671 מ"ג לליטר אוויר בבדיקת ינשוף. מדובר באחד מאירועים רבים בהם נתפסו ע"י היחידה עשרות דרושים ועבריינים פליליים, אמל"ח, גנבי רכב, רכוש גנוב, סמים ועוד. היחידה שומרת על כשירות מבצעית גבוהה. "מדובר ביחידה ערכית, מגובשת ומוסרית, שבפעילותה מוסיפה כבוד גדול למשטרת ישראל בכלל ולאגף התנועה בפרט", נכתב בהסבר לקבלת הפרס.

המשטרה קיימה במכללה הלאומית לשוטרים את טקס הענקת אותות הוקרה ליחידות שהצטיינו בשנת 2018 במטרה להוקיר את פועלם למען הציבור ולהמשיך לטפח ולעודד מצוינות שירותית וארגונית.

פעילות שוטרי יחידת משטרת התנועה בירושלים. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ניידות ייצרו מחסום לתפיסת הרכב הנמלט/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בחזית המאבק המתמשך בקטל בכבישים, נמצאים שוטרי התנועה של משטרת ישראל, המבצעים מדי יום בכבישי ישראל פעילות אכיפה, מניעה, הסברה והכוונת התנועה, למען שלומם וביטחונם של כל משתמשי הדרך. בשנת 2018 חלה ירידה של כעשרה אחוזים בתאונות הדרכים וירידה ניכרת בכמות ההרוגים בכבישי ישראל. שוטרי אגף התנועה הפרוסים במרחב הבינעירוני, נעזרים באמצעים רבים בפעילות האכיפה, ופועלים לעיתים בתחבולה וביצירתיות, במטרה להציל חיים ולאתר נהגים עברייני תנועה.

(עדכון ראשון 10:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully