וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תועד מסכן חיי אדם: שוהה בלתי חוקי נאשם בהפעלת עגורן ללא רישיון

14.4.2019 / 17:40

כתב אישום הוגש לבית המשפט בראשון לציון נגד צעיר בן 22, שאותר לפני שבועיים בפתח תקווה כשהוא מניף משאבת בטון לגובה של עשרות מטרים - ללא האישורים הנדרשים. הוא מואשם בהתחזות כבעל תעודה ושורה של עבירות בטיחות חמורות

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שוהה בלתי חוקי בן 22 בגין הפעלת עגורן באתר בנייה בפתח תקווה ללא רישיון. המשטרה ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בראשון לציון.

לפני שבועיים נעצר הנאשם לאחר שאותר בשכונת אם המושבות בפתח תקווה כשהוא מפעיל עגורן צריח ללא אישורים הנדרשים על פי חוק, ומבלי שעבר כל קורס המסמיך אותו לעסוק בתחום. החשוד, שלא הבחין בשוטרים והיה עסוק בהפעלת העגורן, נצפה כשהוא מניף משאבת בטון לגובה של עשרות מטרים ופועל נוסף עומד על המשאבה ומכוון את המנופאי. בעקבות האירוע הוחלט על סגירת האתר והפסקת העבודות עד לסיום חקירת ליקויי הבטיחות במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
"צעדי ענישה משמעותיים": ברכבת דורשים להדיח את יו"ר ועד העובדים
פרשת טלגראס: אישום יוגש נגד 22 חשודים על מכירת סמים מסוכנים
הטביעה למוות את בנה בן הארבע - ותישלח לאשפוז פסיכיאטרי

פועל עומד על עגורן בפתח תקווה, אפריל 2019. צילום מסך
הפעלת העגורן בניגוד לחוק, לפני כשבועיים/צילום מסך

כתב האישום מייחס לחשוד שורה של עבירות בהן שהייה בישראל בניגוד לחוק, קבלת דבר במרמה, התחזות כבעל תעודה, זיוף ושימוש במסמך מזויף, וביצוע שורה ארוכה של עבירות בטיחות חמורות המסכנות חיי אדם, לרבות מעשי פזיזות ורשלנות. כתב האישום הוגש בעקבות פעילות מבצעית וחקירתית של מפלג לחקירת תאונות עבודה "פלס" בלהב 433 המשותפת למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה וממוקמת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully