וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה למוות את בנה בן הארבע - ותישלח לאשפוז פסיכיאטרי

14.4.2019 / 14:17

בית המשפט קבע כי האם מאילת שהרגה את בנה באמבטיה תישלח לאשפוז לתקופה של עד 25 שנה, לאחר שזיכה אותה מחמת אי-שפיות. על פי כתב האישום, האם החזיקה את ראשו של בנה מתחת למים לאחר שבן זוגה יצא מדירתם המשותפת

צילום: תאגיד "כאן", עריכה: תומר לוי

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע היום (ראשון) כי האם מאילת שהטביעה את בנה למוות באמבטיה ביצעה את העבירה, אך הורה על זיכויה מחמת אי-שפיות. לאור מצבה הנפשי, הורה בית המשפט על אשפוזה לתקופה מקסימלית של עד 25 שנה.

בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז דרום כתב אישום נגד האם בת ה-27 שהטביעה את בנה. על פי כתב האישום, האישה התגוררה בביתה יחד עם בנה ובעלה וב-11 בפברואר כשהייתה עם בנה לבד בבית מילאה מים באמבטיה הפשיטה את בנה בן הארבע מבגדיו והכניסה אותו אל האמבטיה. לאחר מכן, כך עולה מכתב האישום, היא נכנסה אל האמבטיה "כרעה על ברכיה ואחזה בראשו של הילד מאחור, כופפה את ראשו עד שפניו היו מתחת לקו פני המים באמבטיה".

האם אשר הטביעה את בנה באילת במהלך הארכת מעצרה בבית השמפט המחוזי בבאר שבע. יניר יגנה, אתר רשמי
האם שהטביעה את בנה בדיון בבית המשפט/אתר רשמי, יניר יגנה

עוד עולה מכתב האישום כי היא החזיקה את ראשו מתחת לקו פני המים למשך כשלוש דקות בכוונת תחילה לגרום למותו. לאחר מכן היא הוציאה אותו כשהוא אינו נושם. באותו הזמן חזר בעלה אל הדירה, הבחין במתרחש וניסה לבצע בילד פעולות החייאה. לאחר כמה ימים נקבע מותו של הילד בבית החולים סורוקה. מותו של הילד נגרם כתוצאה מטביעה במי האמבטיה. על פי כתב האישום הנאשמת המיתה את הילד בדם קר ולאחר שהכינה את עצמה להמיתו והכינה אמצעים שבהם המיתה אותו.

עו"ד נתנאל לגמי ואלכסיי גלפגט מהסניגוריה הציבורית שייצגו את האם שהואשמה שהרגה את בנה מסרו כי "מדובר בטרגדיה נוראית. מאז האירוע האם נמצאת במצב נפשי קשה ביותר. אנו מברכים על ההחלטה האנושית ומקווים שהטיפול הרפואי יוכל לסייע לה".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully