וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכנן לצלם קליפ'': ראפר נעצר לאחר שנתפס עם מיליון דולר מזויפים

12.4.2019 / 21:59

הראפר, נתין זר מקונגו, נעצר כשברכבו נמצאו השטרות החשודים. לטענת המשטרה, השניים חשודים בזיוף השטרות ושימוש בהם. עורך דינו של הראפר הסביר לבית המשפט כי "השטרות נועדו ליום הצילומים לקליפ בו יצולמו השטרות מועפים באוויר". בית המשפט האריך את מעצרו

מליון וחצי דולרים החשודים כמזוייפים של ראפר מקונגו. דוברות המשטרה, אתר רשמי
שני מיליון דולר בשטרות של מאה דולר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (חמישי) שני נתינים זרים מקונגו וחוף השנהב בחשד לאחזקה וזיוף של מיליון וחצי דולרים החשודים כמזויפים. השניים, תושבי תל אביב ורחובות, בשנות ה-30 לחייהם, נתפסו בסמוך לכפר בועיינה שבצפון לאחר חיפוש ברכבם בו נמצא סכום עתק בשטרות של מאה דולר במזומן החשודים כמזויפים וכמו כן רכוש אחר ששימש לפי החשד לזיוף השטרות. המשטרה אספה ממצאים ופתחה בחקירה.

אחד החשודים הוא ראפר מקונגו, המכונה קינג פניקס, שטוען כי השטרות נועדו ליום הצילומים לקליפ בו יצולמו השטרות מועפים באוויר. לדברי עו''ד שאדי משעור, המייצג את הראפר מטעם הסניגוריה הציבורית, ''מדובר בזמר צעיר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש שהייתה לו כוונה לעשות שימוש לא חוקי בכסף ושל כוונתו הייתה לצלם את הכסף במסגרת צילומים לקליפ''.

עוד בוואלה! NEWS:
הפלסטינים: נער בן 15 נורה למוות בעימותים בגבול רצועת עזה
בצבא הורו על נהלים חדשים בעקבות האסון בנחל - בגבעתי התעלמו
בראשית הייתה היסטוריה: המסר הישראלי הראשון לירח שוגר לפני 50 שנה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
מעצרם הוארך בארבעה ימים/ראובן קסטרו

בית המשפט החליט להאריך את מעצרם של השניים עד יום שני, עו''ד דנה אוחנה שמייצגת את החשוד השני מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה כי ''מדובר בצעיר ללא עבר פלילי שחי בארץ עם בת זוג ישראלית ואב לילד. מרשי מסר גרסה מפורטת והדגיש כי לא הייתה לו כל כוונה לעשות שימוש בכסף למעט במהלך יום הצילום של חברו''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully