וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס פגע בנערים בגיבוש בשומריה שבנגב; נער נפצע אנוש

אוטובוס ריק מנוסעים הידרדר ופגע בשישה נערים בגיבוש צנחנים, סמוך לבסיס של החטיבה באזור קיבוץ שומריה שבנגב. אחד מהם נפצע באורח אנוש, שניים בינוני ושלושה במצב קל. הנהג, שעוכב לחקירה, טוען שעזב את האוטובוס, שהידרדר אל מתחם האוהלים שלהם. מצ"ח חוקרת

התאונה בשומריה/צילום: חדשות 12, חדשות צ.ב.מ ויניר יגנה

הידרדרות אוטובוס בנגב - כל הפרטים:

  • אוטובוס הידרדר ופגע בשישה נערים סמוך לשומריה
  • אחד פצוע באורח אנוש, שניים בינוני ושלושה קל
  • הפצועים - נערים בגיבוש לצה"ל של צנחנים
  • מצ"ח חוקרת את האירוע; הנהג עוכב לחקירה
  • הנהג: עזבתי את האוטובוס והוא הידרדר למתחם האוהלים
  • אביו של אחד הפצועים: "הוא התקשר בבכי"

שישה נערים בגיבוש לצה"ל של חטיבת הצנחנים נפצעו היום (חמישי) בהידרדרות אוטובוס סמוך לבסיס של החטיבה באזור קיבוץ שומריה שבנגב. אחד מהם פצוע באורח אנוש, שניים באורח בינוני, ושלושה נפצעו באורח קל. מצ"ח פתחה בחקירת האירוע.

האוטובוס, שהיה ריק מנוסעים, הידרדר מסיבה שאינה ברורה ופגע בנערים שהיו במקום. הפצוע אנוש מטופל בזירה, והשאר פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כמו כן, נהג האוטובוס עוכב לחקירה. הוא טוען שהוא עזב את האוטובוס, והאוטובוס הידרדר ופגע במתחם האוהלים שלהם.

מבית החולים נמסר כי "למרכז הרפואי סורוקה פונו במסוק שני פצועים מתאונת הדרכים באזור שומריה. שניהם בהכרה סובלים מחבלות גפיים ובטן. עוברים הערכה רפואית בחדר הטראומה".

עוד בוואלה! NEWS:
הרודן הודח אחרי 30 שנה: צבא סודאן הודיע רשמית על הפיכה נגד בשיר
דיווח: תכנית השלום של טראמפ עשויה להתפרסם עוד החודש
בין 64 ל-67: האופציה של כחלון וליברמן לקלקל לנתניהו את תמונת הניצחון

פצועים בתאונת אוטובוס בשומריה, 11 באפריל 2019. עיבוד תמונה
פצועים בתאונת אוטובוס בשומריה, 11 באפריל 2019/עיבוד תמונה

"הבן שלנו היה באוהל, ליד הנער שנפגע קשה", סיפרה אמו של אחד הפצועים. "הוא ככל הנראה נכנס מתחת לגלגלי האוטובוס. הוא קיבל רק מכה. הוא התקשר בבכי לאבא שלו. היא לא סיפר לנו שהוא נפצע. האוטובוס נכנס במיטה והוא קיבל מכה בגב".

אביו של אחד הנערים סיפר: "בהתחלה הוא אמר אוטובוס נכנס בנו. הוא ראה את הנערים האחרים מתחת לאוטובוס. הוא לא הכיר אותם. הם הגיעו לפה רק. הם היו אמורים לעשות את הגיבוש ולהשתחרר הביתה מחר".

בנוסף, בשיחה של צה"ל למשפחת אחד הנערים שנכחו באירוע, נאמר להם כי בנם למעשה "הציל את הנערים", לאחר שנכנס לאוטובוס הדוהר ולחץ על הברקס שלו.

אתר תאונת אוטובוס בשומריה, 11 באפריל 2019. עיבוד תמונה
זירת התאונה/עיבוד תמונה

פרמדיק מד"א יונתן פופקין, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "ראינו אוטובוס ובסמוך שכבו מספר צעירים. אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. חמישה פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים, בבטן ובראש".

לדברי הפרמדיק, הפצועים "סיפרו שנפגעו מאוטובוס שהדרדר ונטה על צידו. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום, שני מהם העלנו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינינו אותם לבית החולים סורוקה והשאר פונו באמבולנסים שלנו. מצבו של אחד הפצועים היה אנוש ושאר הפצועים במצב בינוני וקל".

(עדכון ראשון: 19:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully