וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרת טוענת: חשפתי את זהותו האמיתית של השטן - והיא לא מפלצתית כפי שחשבתם

15.4.2019 / 10:03

גם אתם מדמיינים את השטן כמין מפלצת אדומה עם קרניים וקלשון? מומחית לנצרות ויהדות קדומה טוענת כי פענחה את משמעות הספרות 666 וגילתה שלשטן יש חזות אנושית ולמעשה אפילו כבר נתקלנו בשמו בעבר

Church of Rational Satanism

השטן הוא דמות מיתולוגית של רשע, המופיע בדתות שונות ומוזכר בתנ"ך, בברית החדשה ובקוראן. השטן מתואר בדרך כלל בדמות מלאך, שד, או אל, המוביל קו מנוגד לתפישות מוסריות, או המתנגד לאל הטוב והמוסרי. השטן מתואר בספרים כיצור מפלצתי. לעיתים הוא מוזכר רק בתור חיה או בהמה ולעיתים זוכה לתיאורים גרנדיוזים יותר כמו דרקון אדום עם שבעה ראשים ועשר קרניים - אולם, הפרופסורית קים היינס-אייזן, מומחית לנצרות ויהדות קדומה באוניברסיטת קורנל בניו יורק, טוענת שכל התיאורים המצמררים הלו אינם נכונים - ועל אף שהוא לגמרי התגלמות הרוע - הוא למעשה בן אדם. לפני שאתם זורקים כמה שמות פוטנציאלים - הפרופסורית טוענת שהיא גם יודעת בדיוק מי הוא השטן, שמו המלא, ההיסטוריה שלו, גורלו - הכל.

לפני שנחשוף בפניכם את הגילוי המרעיש, בואו נתמקד רגע בתיאור השטן בספר חזון יוחנן, שם הוא מתואר כדרקון בעל שבעה ראשים. בספר, אחרי שהמפלצת מגיעה לגן עדן ונלחמת במיכאל והמלאכים, היא מובסת ומושלכת אל התהום שם היא נכלאת למשך 1,000 שנים. בשיחה עם מורגן פרימן בסדרת הנטפליקס "סיפורו של אלוהים", פרופסורית היינס-אייזן מציינת שתיאוריו של יוחנן את השטן מוגזמים ושלמעשה הוא היה בן אנוש שחי בינינו. לדבריה, השטן הוא לא פחות מאשר הקיסר הרומאי נירון קיסר, אחד הראוותניים, המטורפים והאכזריים שבשליטי רומא מאז ומעולם, שהוכתר לקיסר בשנת 54 והיה החמישי (והאחרון) בשושלת הראשונה של קיסרים ששלטו באימפריה הרומית.

טארוט קלף השטן devil. וואלה, מערכת וואלה
כך תואר השטן בספרים - אבל יתכן שהוא לא מפלצת כפי שחשבנו?/מערכת וואלה, וואלה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • שטן
  • 666

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully