וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הפסל המפורסם במצרים: האם נמצאה מתחתיו דלת מסתורית?

22.3.2019 / 0:01

מאט סיבון, ההיסטוריון הוותיק שמפעיל ערוץ יוטיוב, משוכנע שיש פעילות שמתרחשת מתחת לפסל הספינקס הגדול והיא עשויה לפתור תעלומה רבת שנים

מטייל טיפס על הפירמידה במצרים/Andrej Ciesielski

מאט סיבון, היסטוריון וותיק והאיש שאחראי על ה- "Ancient Architects", ערוץ יוטיוב פופולארי, מספר על תגלית מפתיעה שנוגעת לתעלומה עתיקה שקשורה לאחד מהפסלים המפורסמים ביותר במצרים העתיקה, הלוא הוא הספינקס הגדול של גיזה, אחד מהמבנים הגדולים ביותר בכדור הארץ שנחצבו מסלע יחיד ומציג מפלצת המורכבת מראש אישה וגוף של אריה.

"ה"ספינקס" יושב על מה שנראה כמו דלת מסתורית", אמר סיבון בהתייחס לפסל שהתעלומה סביבו היא לאן נעלמו שתיים מתוך שלושת האסטלות שלו, עליהן היו חרוטים בדרך כלל שמותיהם ותאריהם של המתים או החיים.

עוד בנושא:

האם הפירמידה הגדולה של גיזה הייתה למעשה "מכונת אנרגיה עוצמתית"?
"ההוכחות לנגד עיניכם": האם חייזרים באמת בנו את הפירמידות?

ספינקס ופירמדיה בגיזה מצרים. ShutterStock
האם יש דלת מסתורית מתחתיו? הספינקס בגיזה שבמצרים/ShutterStock
ספינקס. עיבוד תמונה
ספינקס/עיבוד תמונה

הוא ציין בסרטון שפרסם בערוץ שלו שגם היסטוריונים קודמים טענו שארכיאולוגים מצאו דלת נסתרת מתחת לספינקס, מה שעשוי להצביע על מחילה מתחתיו. "צריך לאבחן את הפסל הזה שוב ולהחזיר אותו לחיים. צריך לשפוך אור על הדלת הזו", הוסיף סיבון, "אני חושב שיש משהו מתחת לפסל, יש הרבה מנהרות מתחתיו". ב"דיילי סטאר" הבריטי נטען שהתעלומה הזו עדיין לא פתורה וכנראה לא תיפתר בקרוב, אבל ייתכן שזהו קצה חוט שעוד ייחקר ויחשוף פרטים חדשים על הפסל הענק בגיזה שבמצרים.

צפו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully