וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברו את הקיר וגנבו עשרות אקדחים: תיעוד פריצה למטווח בכרמיאל

שודדים פרצו את הקיר הכפול של המטווח והשתמשו בציוד כבד לאחר שככל הנראה קיבלו מידע מודיעיני. לאחר שהשוטרים הגיעו למקום, התגלה היקף הפריצה וחוקרים פתחו בסריקות אחר הנשק הגנוב והפורצים. צפו בתיעוד מצלמות האבטחה

עשרות אקדחים נגנבו בפריצה מתוחכמת/עריכה: שניר דבוש

עשרות כלי נשק נגנבו במהלך סוף השבוע מהמטווח העירוני בכרמיאל, לאחר שפורצים הצליחו לשבור את הקיר הכפול במקום ולהיכנס פנימה. מנהל המטווח הגיע כשעה לאחר שנשמעה האזעקה, והוא זה שקרא לשוטרים. חוקרי זיהוי פלילי, גששים וכוחות נוספים פעלו בזירת האירוע ואיתרו חלק מכלי הנשק.

ככל הידוע, בליל שבת לא היה שומר באותה עת במטווח ובנשקייה. עם זאת, במטווח אמרו לוואלה! NEWS כי מערכת ההתראה פעלה, אך מסתמן כי עד שהגיעו שוטרים למקום הספיקו הפורצים להסתלק מהמקום. גורם במשטרה אמר כי מנהל המטווח הגיע למקום רק כשעה אחרי שהופעלה האזעקה ובשלב זה הזעיק את המשטרה שהגיעה למקום".

החוקרים אספו ממצאים מהמקום, שנמצא בין היתר בשימוש כוחות הביטחון, ופתחו בחקירה. תוך כדי הפריצה עם הציוד הכבד פרצה דליקה במקום, והפורצים כיבו את השריפה בטרם עזבו את המקום. אזור התעשייה שבו התבצעה הפרצה מבודד בלילה, ובמקום יש שם דרך קבע כלי נשק רבים. על פי הערכה ראשונית, הפורצים השתמשו במידע מודיעיני שהתברר כמדויק.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה ימים לבחירות: המפלגות בקמפיינים של הרגע האחרון
דיווח פלסטיני: האסירים הביטחוניים החלו בשביתת הרעב בבתי הכלא
השיטפונות באיראן מחריפים: "על הנשים והילדים לעזוב"

פריצה בכרמיאל

 עשרות אקדחים נגנבו בפריצה מתוחכמת. אתר רשמי
פרצו עם ציוד מתקדם. תיעוד הפריצה למטווח/אתר רשמי

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה לאירוע כי "ביום שישי האחרון הופעלה מערכת האזעקה במטווח העירוני. למקום הגיעו נציגי הזכיין המפעיל של המטווח, נציג החברה הכלכלית וצוות השיטור העירוני. לאחר הגעתם הוקפצו גם כוחות משטרה, ובמקום זוהתה פריצה אל מחסן הנשק. מחסן הנשק של העירייה הינו מחסן שנבדק ואושר על ידי משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים והוא עומד בתקנים המחייבים. אנו לומדים את פרטי המקרה ונפיק מסקנות במידת הצורך.

בחודש שעבר דיווחה אוגדת עזה למשטרה הצבאית החוקרת כי נשק מסוג M-16 נגנב מבסיס נחל עוז, למרות רמת הדריכות הגבוהה בשל קרבתו לרצועת עזה. חוקרי מצ"ח הגיעו לבסיס והחלו לתחקר חיילים ומפקדים כדי לפענח את הגניבה. במהלך החקירה נעצר חשוד ומעצרו הוארך בשבוע.

(עדכון ראשון: 09:41)

עוד באותו נושא

מתיחות לפני הבחירות: האסירים הביטחוניים יפתחו מחר בשביתת רעב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר שממנו נגנבו האקדחים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
פריצה למחסן נשק במטווח ערוני בכרמיאל וגניבת עשרות אקדחים.. יואב איתיאל
המטווח שבו התבצעה הפריצה, היום/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully