וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים לאחר שנעלם - זוהו עצמותיו של נעדר מפתח תקווה

4.4.2019 / 17:13

במכון לרפואה משפטית השלימו את זיהוי העצמות שנמצאו לפני שבוע בנחל דרגה כעצמותיו של עמרם יוסף. הקשר עם יוסף, בן 35, אבד ב-5 באוגוסט כששהה באכנסיה בים המלח. משפחתו עודכנה והמשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המוות

עריכה: שניר דבוש

שבוע לאחר שנמצא שלד אדם במערה בנחל דרגה שבים המלח, השלימו אמש (רביעי) במכון לרפואה משפטית באבו כביר את מלאכת זיהוי עצמותיו של עמרם יוסף שנעדר לפני תשעה חודשים. הקשר עם יוסף, בן 35 מפתח תקווה, אבד מאז 5 באוגוסט כששהה באכסניית מצוקי דרגה בים המלח. משפחתו עודכנה וחקירת נסיבות מותו נמשכת.

בטרם זוהה יוסף, מסרו במחוז ש"י של המשטרה כי בסוף השבוע האחרון אותרו עצמותיו של אדם בתוך מערה בנחל דרגה במהלך חיפושים אחר תושב פלסטיני משכם שגם איתו אבד הקשר. חוקרי הזיהוי של המשטרה שהוזעקו למקום אספו ממצאים והעצמות הועברו למכון המשפטי באבו כביר לצורך זיהוי.

עוד בוואלה! NEWS
הגופות הנוספות - והחיפושים: פרטים חדשים על מבצע "זמר נוגה"
"לא יכולה לדמיין שיסתובב חופשי": רוצח חברתו מבקש קיצור מאסרו
מסיבת הפרידה מדנינו: ראש אכ"א במשטרה תועמד לדין משמעתי

שבוע לאחר מציאת שלד אדם בתוך מערה בנחל דרגה: המכון לרפואה 
משפטית השלים את זיהוי עצמותיו של עמרם יוסף בן ה-35 מפ"ת. אתר רשמי
עמרם יוסף/אתר רשמי

שבועות לאחר שאבד הקשר עם בנה, סיפרה אורלי, אמו של עמרם, על השיחה האחרונה שניהלה עם בנה. "ב-5 באוגוסט הוא התקשר אליי מאכסניית מצוקי דרגות בים המלח", סיפרה. "זו הייתה הפעם האחרונה שדיברנו. הוא סיפר לי שהטלפון שלו צלל למים, אז ביקשתי ממנו שישתדל להיות בקשר כל כמה ימים. פנינו גם לחברה להגנת הטבע ולעיריות שונות כדי שיעבירו את התמונה שלו גם בקרב קהל חרדי ובחינוך התורני ברחבי הארץ".

אורלי הוסיפה: "אין לנו שום קצה חוט - טלפון אין, האוטו שלו אצלי והכל נשאר ככה, אני אפילו לא יודעת איך הוא הגיע לים המלח. כשהוא אמר לי שהוא שם אפילו לא שאלתי. למחרת התקשרתי לאכסניה לשאול מה העניינים ואמרו שהוא יצא כבר באותו היום, מאז הוא לא יצר קשר".

על הרגעים שבהם הבינה כי בנה נעדר אמרה כי "לעמרם יש חשבון בנק בפתח תקווה ובו אני מיופת כוח. הקטע המוזר הוא שאני לא נכנסת כל יום לחשבון הזה, ואיכשהו, כנראה משמיים, דווקא באותו שבוע נכנסתי יום אחרי יום. כששמתי לב שאין שום פעילות בחשבון, הבנתי שמשהו לא בסדר והחלטתי לגשת למשטרה".

היא תיארה את בנה כ"אחד שלא אוהב שנכנסים לו לפרטיות ולחיים, אז הוא לא נהג לנדב הרבה מידע, אני אפילו לא יודעת אם הוא היה לבד בים המלח או שפגש שם מישהו. הייתי מתקשרת אליו מדי פעם לאחל שבת שלום ולשמוע לשלומו. הוא ילד שיכול לחיות על מים ולחם, ועדיין, אני פשוט רוצה שמישהו יגיד לי שהכול בסדר וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully