וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתאונת פגע וברח קטלנית: הולך רגל כבן 40 נהרג בחיפה

4.4.2019 / 4:26

גבר בשנות הארבעים לחייו נדרס ליד המרכז המסחרי לב המפרץ, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע ובחינת המקרה כתקרית פגע וברח

הולך רגל כבן 40 נהרג הלילה (חמישי) מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות בחיפה. צוות מד''א שהגיעו למקום העניק לו טיפול רפואי ולאחר ביצוע בדיקות רפואיות נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה הגיעו למקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

פארמדיק מד"א עידן לביא סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, אנשים במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
מספר גופות הובאו לישראל - רק גופתו של באומל זוהתה בוודאות
דיווח: ייתכן שנתניהו הרוויח מעסקאות לא חוקיות של בן דודו עם לוב
ברק על פרשת הצוללות: "רה"מ שקרן, כל ילד יודע - המלך הוא עירום"

הולך רגל כבן 40 נהרג ככל הנראה בתאונת פגע וברח בחיפה. דוברות מד''א, אתר רשמי
קבעו את מותו במקום. ניידת מד''א בזירת האירוע, הלילה/אתר רשמי, דוברות מד''א

החודש שעבר הולך רגל כבן 80 נהרג כשאוטובוס פגע בו בעת שעמד בתחנת אוטובוס ברחוב עולי הגרדום שבארמון הנציב בירושלים. צוותי הצלה שנקראו למקום מצאו אותו כשהוא לכוד מתחת לאוטובוס. לאחר שחולץ, כוחות מד"א הבחינו שהוא ללא סימני חיים, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו.

יומיים בלבד לאחר התאונה בירושלים, אישה בת 64, תושבת תל עדשים, נהרגה בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 4, סמוך לצומת שבין קיסריה לחדרה. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי וביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה. נהגת הרכב השני, צעירה בת 19, פונתה לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהיא פצועה באורח בינוני.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי מדובר בתאונה של פגיעה חזית-צד, כשעל פי החשד אחד הרכבים נכנס לצומת כשאור אדום דולק ברמזור. בוחני התנועה חקרה את נסיבות התאונה ומכוונים את תנועת כלי הרכב בהתאם. על פי החשד בת ה-64 נעה ברכב בו נהגה מכיוון פרדס חנה לכיוון כביש 4 ממזרח למערב. כשנכנסה לצומת, רכב שנסע לכיוון צפון, מחדרה לזכרון יעקב, התנגש בדופן שמאל של רכבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully