וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת החשודה ברצח שוחררה; בתה של הקשישה: "מאוכזבת ומזועזעת"

אייסה קלימלים, שנעצרה בחשד שרצחה את הקשישה בת ה-93 שבה טיפלה בגבעתיים, שוחררה למרות החלטת בית המשפט להאריך את מעצרה אתמול. בתה: "היא הסתבכה בשקרים, פשוט מפקירים את אוכלוסיית הקשישים בישראל"

עריכה: איתי עמרם

אייסה קלימלים, המטפלת החשודה ברצח הקשישה בת ה-93 שבה טיפלה בגבעתיים, שוחררה היום (שני). זאת, אף על פי שבית משפט השלום בתל אביב החליט אתמול להאריך את מעצרה ולשקול לבצע בה בדיקת פוליגרף. קלימלים נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף ושוחררה ממעצר לאחר חווץ דעץ של הפרקליטות.

קלימלים, בת 33 מהפיליפינים, הועסקה על ידי משפחתה של הקשישה לאחר ששברה את היד. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית המטפלת בחדר השינה יחד עם הקשישה ניגשת למצלמה ומניחה עליה את הפלסטר. לפי החשד, זמן קצר לאחר מכן נמצאה הקשישה מחוסרת הכרה.

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט קבע: נשים שמקבלות קצבת מזונות - זכאיות לדיור ציבורי
הברחות נשק וחדירת צוללנים: האתגר של חיל הים בהגדלת שטח הדיג ברצועה
מטען צינור מחובר לצרור בלונים אותר בשדרות; אין נפגעים ונזק

המטפלת הפיליפינית החשודה כי הרגה קשישה מקריית מוצקין בה טיפלה. צילום מסך
תיעוד המטפלת מכסה את המצלמה/צילום מסך

חוקר המשטרה רב"מ קובי הרשקוביץ' אמר אתמול בדיון כי המטפלת טוענת שלא ידעה על המצלמה, אך התברר כי במשך כל ארבע השנים היא ידעה על אודותיה ואף הסתירה אותה שעות לפני מותה של הקשישה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה "לאור הסתירות בגרסתה", אך עורך דינה בני בכר אמר כי "אין כל ממש בטענות" ושהם מוכנים לבדיקת פוליגרף פרטית של איש יוצא שב"כ.

בתה של הקשישה מגבעתיים אמרה כי היא "מזועזעת ומאוכזבת" משחרורה של המטפלת שעל פי החשד רצחה את אמה. "אין למטפלת הסבר מדוע כיסתה את המצלמה. היא הסתבכה בשקרים בחקירה", אמרה הבת. "המטפלת עסקה במתן הלוואות בריבית קצוצה, למרות שאסור לה. אזרתי כוחות בשביל להציל את המטופלת שלה. זה אבסורד שהיא תוכל לטפל באדם חסר ישע. פשוט מפקירים את אוכלוסיית הקשישים בישראל".

עוד באותו נושא

הוארך מעצר המטפלת החשודה ברצח קשישה: "התגלו סתירות בגרסתה"

לכתבה המלאה
בית הקשישה שנרצחה בגבעתיים על -ידי המטפלת שלה. גוגל מפות, אתר רשמי
הבית בגבעתיים שבו התגוררה הקשישה/אתר רשמי, גוגל מפות

בני המשפחה טוענים כי המניע לרצח של המטפלת הוא כלכלי ואחרי מעצרה בשבוע שעבר תיארה הבת כי "חודש לפני פטירת אימא ההתנהגות של המטפלת הייתה מוזרה, היא הייתה מוטרדת ולא כרגיל. שאלתי אם משהו לא בסדר, רציתי לעזור לה וחשבתי אולי יש לה בעיות עם בעלה בפיליפינים. היא פרצה בבכי ואמרה שהלוותה הרבה מאוד כספים. התברר לנו שהיא חייבת הרבה כסף. שבוע לפני שאימא נפטרה היא אמרה שהיא עובדת על פתרון, ולא האמנתי שזה יהיה אימא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully