וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען צינור מחובר לצרור בלונים אותר בשדרות; אין נפגעים ונזק

מטען צינור היה מחובר לצרור בלונים ששוגר מעזה ונפל באחד מרחובות העיר שדרות. אחד מהאזרחים הבחין בחפץ החשוד והזעיק את המשטרה. החבלנים החלו לטפל במטען ולא היו נזק או נפגעים. "קוראים לציבור לנהוג בזהירות במקרה של חפץ לא מזוהה"

צילום: שי מכלוף ורויטרס, עריכה: איתי עמרם ותומר לוי

מטען צינור נמצא היום (שני) בשדרות לאחר שככל הנראה התנתק מצרור בלוני נפץ ששוגר משטח רצועת עזה. כוחות משטרה הוזעקו למקום בעקבות אזרח שהבחין בחפץ החשוד, שנפל באחד מרחובות העיר. האזרח דיווח למשטרה על הימצאות המטען והחבלנים שנשלחו לשם החלו לטפל בו, מבלי שהיו נפגעים או נזק במקום.

מדוברת המשטרה נמסר: "בהזדמנות זו משטרת ישראל שבה וקוראת לציבור לנהוג באחריות ומשנה זהירות בכל מקרה של חפץ חשוד לרבות בלונים, עפיפונים וכל חפץ לא מזוהה. יש להתקשר ולהזכיר את חבלני משטרת ישראל למקום בטלפון 100, להתרחק מהמקום ולהרחיק סקרנים. השאירו לחבלן המשטרה לפעול באופן מקצועי ולהסיר את הסכנה במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
דנ"א, שיחות חשודות וסתירות: תמונת הראיות המלאה בפרשת הטרור היהודי
גנץ תקף: "נתניהו מוביל קמפיין טרור תודעתי"; רה"מ: "עלילת שווא"
בית המשפט קבע: נשים שמקבלות קצבת מזונות - זכאיות לדיור ציבורי

כוחות משטרה הוזעקו על ידי אזרח ערני בעקבות חפץ חשוד שככל הנראה התנתק מצרור בלונים ונחת בעיר שדרות, 1 באפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת מציאת המטען בשדרות, היום/דוברות משטרת ישראל

אתמול הופעלה אזעקת צבע אדום במועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב בעקבות שיגור רקטה מרצועת עזה שהתפוצץ בשטח הרצועה ולא חצה לשטח ישראל. לא היו נפגעים או נזק. באותו הלילה שוגרו חמש רקטות נוספות לעבר המועצה האזורית אשכול ונפלו בשטחים פתוחים. בתגובה, טנקים של צה"ל תקפו יעדי חמאס במרכז הרצועה. הירי בוצע על רקע המתיחות בדרום בימים האחרונים והדיווחים על גיבוש ההבנות בין ישראל לבין חמאס בתיווך מצרים.

בצה"ל מעריכים שארגון הגי'אהד האסלאמי מתכנן פיגוע הכולל ניסיון ירי טילי נ"ט, ירי רגיל או פיגוע צליפה נגד הכוחות בגבול הרצועה. למרות הערכות אלה, מוקדם יותר הבוקר הודיעה ישראל על הקלות לדייגים הפלסטינים בהם הגדלת מרחב הדייג ברצועת עזה מ-12 מיילים (22 קילומטרים) ל-15 מיילים ימיים (28 קילומטרים). הקלה זו מצטרפת לפתיחת מעבר כרם שלום אתמול והשבתו לפעילות סדירה למעבר סחורות וסולר לתחנת הכוח ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully