וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הבחין בחבלות בפני התינוקת: שתי מטפלות בגן בחיפה נעצרו

1.4.2019 / 13:02

המטפלות במעון בעיר נעצרו עקב תלונה מצד אביה של התינוקת בת החצי שנה שהבחין שפניה חבולות וחשד שהדבר נגרם מתקיפה והתעללות. המשטרה עצרה את השתיים בנות 44 ו-28, ומעצרן הוארך עד ליום שישי. צפו בתיעוד אחת המטפלות החשודות מכה את התינוקת

עריכה: תומר לוי

שתי מטפלות בגן ילדים בחיפה נעצרו הלילה (שני) בחשד שהתעללו בתינוקת כבת חצי שנה. השתיים נעצרו בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת המשטרה בחיפה מתושב העיר על כך שבעת שלקח אתמול את בתו בת החצי שנה מהמעון הבחין כי פניה חבולות. החשד הוא כי הדבר נגרם כתוצאה מתקיפה והתעללות.

בהתאם לממצאים שאספו חוקרי המשטרה במהלך הלילה, החשד כלפי השתיים גבר והלילה הן נעצרו לחקירה. העובדות החשודות תושבות חיפה והסביבה בנות 44 ו-28 הובאו הבוקר לדיון בבית משפט השלום בעיר, ומעצרן הוארך עד ליום שישי הקרוב, בתנאים מגבילים ובכלל זה ערבויות כספיות, הרחקה ממקום העבודה וכל אדם הקשוּר לחקירה.

החשד כלפי המטפלות התעורר לאחר שהורים התלוננו להנהלת הגן על חבלה בבנם בן החצי שנה. ההנהלה צפתה במצלמות האבטחה והגישה תלונה במשטרה, שהביאה למעצרן של השתיים. למטפלת בת ה-44 מייחסת המשטרה "נדנוד חזק של שתי פעוטות בסל-קל הגובל בטלטול", ולבת ה-27 מייחסת המשטרה "אירוע אחד של דחיפת מוצץ בכוח לפיה של בת השנה וחצי, אשר הותיר סימן חבלה בשפתה התחתונה, ואירוע נוסף של הנחת תינוקת אחרת בתוך הסל-קל באופן חריג".

עוד בוואלה! NEWS:
"מעוררת חרדה": תביעה חריגה נגד מודעה שהפרה את חוק הפוטושופ
אביה של יסמין רז: "הייתי רוצה שיזרקו גם את הרוצח מקומה שישית"
היציבים - והמתרסקים: 8 ימים לבחירות, תמונת מצב

תיעוד: מטפלות סוטרות לתינוקת בת חצי שנה בגן 
ילדים בחיפה, חובטות בה ומטלטלות בחוזקה. אתר רשמי
אחת מהמטפלות החשודה בהכאת התינוקת במעון בחיפה/אתר רשמי

אביה של בת ה-28, הביע צער על המקרה, ואמר כי היא "מצטערת" וכי מדובר ב"רגע אחד של שיגעון". עוד אמר כי "היא השתמשה בטעות בכוח. זה לא אמור היה להיות. אין לה עבר פלילי, אין לה מפגש עם משטרה. סתם עושים מהסיפור הזה מעבר למה שהוא. כרגע היא משוחררת, וחוץ ממעצר בית אין לה שום מסוכנות. היא לקחה אחריות". האב הוסיף כי "היא עובדת בגן הזה כחצי שנה, ולפני כן היא עבדה בעוד גנים. היא גידלה את אחים שלה הקטנים, היא ילדה מאוד טובה שעשתה צבא, שירתה את המדינה והכל בסדר".

עוד באותו נושא

אוחזת בחוזקה ומכה: סייעת בגן ילדים תועדה כשהיא מרביצה לפעוט

לכתבה המלאה
התינוקת שהגננות במעון התעללו בה בחיפה, 1 באפריל 2019. יואב איתיאל
פניה החבולות של התינוקת בת החצי שנה/יואב איתיאל

עורכי הדין תמי אולמן, שחף אולמן ושאדי סרוג'י, המייצגים את בת ה-28 טענו בדיון כי היא "הודתה, נטלה אחריות מלאה על המעשים, התנצלה והצטערה". עו"ד לאוניד פרחובניק המייצג את בת ה-44 מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר אחרי הדיון כי מבלי להקל ראש במעשים המיוחסים לה, "הרי שלא הייתה עילה לעצרה כלל ובוודאי שאין סיבה להמשיך ולהחזיקה מאחורי סורג ובריח".

(עדכון ראשון: 09:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully