וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של יסמין רז: "הייתי רוצה שיזרקו גם את הרוצח מקומה שישית"

בעקבות ההתפתחות בחקירת מותה של הצעירה שנפלה אל מותה בחודש ינואר האחרון ומעצרו של שותפה לדירה כחשוד במעורבות בגרימת מותה, אמר אבנר רז כי בני המשפחה "מקווים שהאמת תצא לאור". הוא הוסיף: "זה לא משמח אותי לדעת שצדקתי, צריך לראות מה יקרה ומה המשטרה חושדת שקרה"

יסמין רז. אתר רשמי
יסמין רז/אתר רשמי

אבנר רז, אביה של יסמין רז, אמר היום (ראשון) עם הידיעה על מעצרו של חשוד במעורבות בגרימת מותה של בתו כי "אנחנו יודעים שמתנהלת חקירה של המשטרה שמנסה לפענח מה הוביל למותה של יסמין, ואנחנו מקווים שהאמת תצא לאור".

הוא הוסיף: "זה לא משמח אותי לדעת שצדקתי כי צריך לראות מה יקרה ומה המשטרה חושדת שקרה. מחר נראה גם מה יגיד השופט. אצלנו אין דין תורה, אבל אם היה - הייתי רוצה שיזרקו את הרוצח של הבת שלי גם מקומה שישית כמו שהוא עשה ליסמין".

היום חלה התפתחות בפרשת מותה של רז, כאשר המשטרה עצרה לחקירה גבר בן 48, תושב חולון, החשוד במעורבות בגרימת מותה של הצעירה בת ה-28 שנפלה מהקומה השישית בדירה בעיר, בחודש ינואר האחרון. החשוד, שותפה לדירה של הצעירה יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

לקריאה נוספת:
התפתחות בחקירת תעלומת מותה של יסמין רז בחולון: חשוד נעצר
הסריקות בדירה והאיום: תעלומת מות הצעירה שנפלה מבניין בחולון

יסמין רז. אתר רשמי
"מקווים שהאמת תצא לאור". יסמין רז/אתר רשמי

מני שגב, דודה של יסמין סיפר שהוא חוזר מחרתיים מתאילנד, מקום מגוריו, עקב ההתפתחות בפרשה. "מזל שלקחו את זה ברצינות במשטרה, סוף סוף עשו עבודה טובה. קיבלתי צמרמורת כששמעתי שעצרו אותו כי מההתחלה ידעתי מי זה ואמרתי את זה למשטרה. אמרו לי איך אתה יודע אמרתי להם שזו התחושה שלי. הילדה הזו לא נתנה לי מנוחה. ידעתי שעשו לה משהו וזה לא נתן לי מנוחה. היה ברור לי ביום שחזרתי לארץ, איך שעליתי לדירה והתחלתי את התחקיר שלי, שם אמרתי: הילדה פה נרצחה. זה הכל".

שכנים בבניין שבו התגוררה רז סיפרו על היום שבו מתה הצעירה. גיל שעבר בבניין בבוקר מותה של רז אמר לוואלה! NEWS כי "כשהגעתי לפה סביב שש חניתי ברחבה והיא הסתובבה עם הכלב שלה היא היתה נסערת ודיברה עם מישהו בטלפון שזרקו לה את הדברים. היא לא נראתה כמו אחת שרוצה למות. הופתעתי ששעה אחרי זה סיפרה לי בת הזוג שלי שמישהי קפצה מהבניין ליד. ישר הבנתי שזו היא". שכנה נוספת מטי שהבחינה גם ברז באותו היום אמרה כי "היא נראתה במצוקה ובכתה, לא היה נעים לראות את זה. אני כלל לא ידעתי שהיתה מאורת סמים פה בבניין. זה מפחיד".

עוד באותו נושא

התפתחות בחקירת תעלומת מותה של יסמין רז בחולון: חשוד נעצר

לכתבה המלאה
יסמין רז. אתר רשמי
"היא נראתה במצוקה ובכתה". יסמין רז/אתר רשמי

חקירת מותה של הצעירה החלה בינואר האחרון כאשר המשטרה החליטה להעביר את תיק החקירה לצוות מיוחד של משטרת מרחב איילון. מדובר בצוות החקירה הבכיר והמקצועי של המרחב, שעוסק רק בתיקי פשע חמור ורצח. צוות החקירה זימן כבר כמה דמויות למסור עדות בפרשה, וכאמור היום נעצר חשוד במעורבות בפרשה.

ביתה של יסמין רז הנרצחת מחולון. אתר רשמי
נפלה מהקומה השישית אל מותה. הבניין שבו התגוררה רז, היום/אתר רשמי

שעה וחצי לפני שרז נפלה אל מותה מחלון הדירה, הגיעו לדירה שוטרי סיור של משטרת איילון. השוטרים היו בדירה בעקבות קריאה למוקד 100 של רז שדיווחה כי תקפו אותה, אך היא לא הייתה בדירה באותה עת. השוטרים ערכו סריקה בין חדרי הבית, תישאלו את האנשים שהיו במקום, ובמקביל באמצעות מוקד 100 התקשרו לטלפון הנייד של יסמין, שאמרה לשוטר כי היא לא נמצאת בדירה ושהיא סירבה להגיע למסור תלונה. במשטרה העריכו שכעבור זמן מה שבה יסמין לדירה ולאחר דקות היא נמצאה ללא רוח חיים בכניסה לבניין, לאחר שנפלה אל מותה.

רז השתמשה בשנים האחרונות בסם הפיצוציות "נייס גאי" ושהתה במשך זמן מה בדירה ברחוב רבינוביץ'. מדובר בדירה מוזנחת, שבה מתגוררים כמה אנשים. על פי העדויות, היא נקלעה לוויכוח לאחר שנדרשה לעזוב את הדירה, ולא ברור אם הוא נגרר גם לאלימות פיזית.

ביתה של יסמין רז הנרצחת מחולון. אתר רשמי
היא נראתה נסערת, אבל לא נראתה כמו אחת שרוצה למות. הבניין שבו התגוררה רז, היום/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully