וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסריקות בדירה והאיום: תעלומת מות הצעירה שנפלה מבניין בחולון

3.2.2019 / 15:04

יסמין רז בת ה-28, נפלה אל מותה מהקומה השישית בבניין בעיר, דקות אחדות אחרי שהשוטרים ערכו סריקה ותשאולים בעקבות תלונה שלה למשטרה. דודה של הצעירה: "הרביצו לה, היא פחדה פחד מוות והשכנים שמעו צעקות". הפרשה הועברה לידי צוות החקירה המיוחד של משטרת איילון

יסמין רז. אתר רשמי
יסמין רז/אתר רשמי

משטרת תל אביב החליטה בסוף השבוע להעביר את תיק חקירת מותה של יסמין רז, בת 28 מחולון, לצוות החקירה המיוחד של משטרת מרחב איילון. רז נפלה בחודש שעבר מחלון הדירה בקומה השישית של בניין ברחוב רבינוביץ 47 בעיר, והחוקרים עדיין לא גיבשו כיוון. מדובר בצוות החקירה הבכיר והמקצועי של המרחב, שעוסק רק בתיקי פשע חמור ורצח. צוות החקירה זימן כבר כמה דמויות למסור עדות בפרשה.

שעה וחצי לפני שיסמין רז נפלה אל מותה מחלון הדירה, הגיעו לדירה שוטרי סיור של משטרת איילון. השוטרים היו בדירה בעקבות קריאה למוקד 100 של יסמין שדיווחה כי תקפו אותה, אך היא לא הייתה בדירה באותה עת. השוטרים ערכו סריקה בין חדרי הבית, תישאלו את האנשים שהיו במקום, ובמקביל באמצעות מוקד 100 התקשרו לטלפון הנייד של יסמין, שאמרה לשוטר כי היא לא נמצאת בדירה ושהיא סירבה להגיע למסור תלונה.

יסמין רז. אתר רשמי
יסמין רז/אתר רשמי

במשטרה מעריכים כי כעבור זמן מה שבה יסמין לדירה ולאחר דקות היא נמצאה ללא רוח חיים בכניסה לבניין, לאחר שנפלה אל מותה. לפי שעה, המשטרה לא ביצעה מעצרים בפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הידרדרה לסמים ונדרשה לעזוב את הדירה

יסמין הידרדרה בשנים האחרונות לשימוש בסם הפיצוציות "נייס גיא" והיא שהתה במשך זמן מה בדירה ברחוב רבינוביץ. מדובר בדירה מוזנחת, שבה מתגוררים כמה אנשים. על פי העדויות, היא נקלעה לוויכוח לאחר שנדרשה לעזוב את הדירה, ולא ברור אם הוא נגרר גם לאלימות פיזית. מה שידוע לחוקרים כי בשלב זה של האירוע הוא שיסמין עזבה את הבית, התקשרה לאימה כשהיא נסערת וסיפרה כי רודפים אחריה ותוקפים אותה. האם הנחתה אותה להתקשר למשטרה.

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
תחנת משטרה/ראובן קסטרו

מני שגב, הדוד של יסמין, אמר כי "היא התקשרה למוקד 100 אחרי שהרביצו לה. כשהשוטר הגיע לדירה, היו בדירה שלושת הגברים. יסמין הייתה למטה. היא כנראה פחדה פחד מוות מהם, לכן היה חשש להגיש תלונה. השוטר עשה סריקה בדירה ועזב את המקום".

לדברי הדוד, "יסמין נדרשה לעזוב את הדירה - וכך עשתה. היא ארזה את החפצים שלה והוציאה אותם למסדרון של הבניין. היא המתינה לידיד שלה שיאסוף אותה, אבל בשלב הזה השכנים שמעו את צעקות המצוקה שלה וידעו שהיא בסכנת חיים. השאלה היא איך אחרי שהיא הוציאה את החפצים מהדירה הם הוחזרו פנימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully