וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת תעלומת מותה של יסמין רז בחולון: חשוד נעצר

המשטרה עצרה לחקירה גבר בן 48 תושב העיר בחשד למעורבות בגרימת מותה של הצעירה בת ה-28 שנפלה מהקומה השישית בדירה בחולון בחודש ינואר האחרון. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. משפחתה של הצעירה: "מקווים שהאמת תצא לאור"

יסמין רז. אתר רשמי
חשוד במעורבות נעצר. יסמין רז/אתר רשמי

התפתחות בפרשת מותה של יסמין רז: המשטרה עצרה היום (ראשון) לחקירה גבר בן 48 תושב חולון בחשד במעורבות בגרימת מותה של הצעירה בת ה-28 שנפלה מהקומה השישית בדירה בעיר, בחודש ינואר האחרון. החשוד, שותפה לדירה של הצעירה, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

אבנר רז, אביה של יסמין אמר עם הידיעה על מעצרו של חשוד במעורבות ברצח בתו כי "אנחנו יודעים שמתנהלת חקירה של המשטרה שמנסה לפענח מה הוביל למותה של יסמין, ואנחנו מקווים שהאמת תצא לאור". הוא הוסיף: "זה לא משמח אותי לדעת שצדקתי כי צריך לראות מה יקרה ומה המשטרה חושדת שקרה. מחר נראה גם מה יגיד השופט. אצלנו אין דין תורה, אבל אם היה  - הייתי רוצה שיזרקו את הרוצח של הבת שלי גם מקומה שישית כמו שהוא עשה ליסמין".

מני שגב, דודה של יסמין שיצא לחקור את נסיבות מותה סיפר שהוא חוזר מתאילנד, מקום מגוריו מחרתיים עקב ההתפתחות בפרשה. "מזל שלקחו את זה ברצינות במשטרה, סוף סוף עשו עבודה טובה. קיבלתי צמרמורת כששמעתי שעצרו אותו כי מההתחלה ידעתי מי זה ואמרתי את זה למשטרה. אמרו לי איך אתה יודע אמרתי להם שזו התחושה שלי הילדה הזו לא נתנה לי מנוחה. ידעתי שעשו לה משהו וזה לא נתן לי מנוחה. היה ברור לי ביום שחזרתי לארץ איך שעליתי לדירה והתחלתי את התחקיר שלי שם אמרתי הילדה פה נרצחה זה הכל".

עוד בוואלה! NEWS:
2.5 מטרים מתחילת החורף: האי של הכנרת כמעט נעלם מתחת לפני המים
קנסות במקום אזיקים: רפורמת אי-הפללת משתמשי קנאביס, המדריך השלם
הוארך מעצר המטפלת החשודה ברצח קשישה: "התגלו סתירות בגרסתה"

יסמין רז. אתר רשמי
"ידעתי שעשו לה משהו וזה לא נתן לי מנוחה". יסמין רז/אתר רשמי

חקירת מותה של הצעירה החלה בינואר האחרון כאשר המשטרה החליטה להעביר את תיק החקירה לצוות מיוחד של משטרת מרחב איילון. רז נפלה בינואר האחרון מחלון הדירה בקומה השישית של בניין ברחוב רבינוביץ 47 בעיר. מדובר בצוות החקירה הבכיר והמקצועי של המרחב, שעוסק רק בתיקי פשע חמור ורצח. צוות החקירה זימן כבר כמה דמויות למסור עדות בפרשה, וכאמור היום נעצר חשוד במעורבות בפרשה.

עוד באותו נושא

הסריקות בדירה והאיום: תעלומת מות הצעירה שנפלה מבניין בחולון

לכתבה המלאה

הידרדרה לסמים ונדרשה לעזוב את הדירה

שעה וחצי לפני שרז נפלה אל מותה מחלון הדירה, הגיעו לדירה שוטרי סיור של משטרת איילון. השוטרים היו בדירה בעקבות קריאה למוקד 100 של יסמין שדיווחה כי תקפו אותה, אך היא לא הייתה בדירה באותה עת. השוטרים ערכו סריקה בין חדרי הבית, תישאלו את האנשים שהיו במקום, ובמקביל באמצעות מוקד 100 התקשרו לטלפון הנייד של יסמין, שאמרה לשוטר כי היא לא נמצאת בדירה ושהיא סירבה להגיע למסור תלונה.

במשטרה העריכו שכעבור זמן מה שבה יסמין לדירה ולאחר דקות היא נמצאה ללא רוח חיים בכניסה לבניין, לאחר שנפלה אל מותה.

יסמין הידרדרה בשנים האחרונות לשימוש בסם הפיצוציות "נייס גיא" והיא שהתה במשך זמן מה בדירה ברחוב רבינוביץ. מדובר בדירה מוזנחת, שבה מתגוררים כמה אנשים. על פי העדויות, היא נקלעה לוויכוח לאחר שנדרשה לעזוב את הדירה, ולא ברור אם הוא נגרר גם לאלימות פיזית. מה שידוע לחוקרים כי בשלב זה של האירוע הוא שיסמין עזבה את הבית, התקשרה לאימה כשהיא נסערת וסיפרה כי רודפים אחריה ותוקפים אותה. האם הנחתה אותה להתקשר למשטרה.

(עדכון ראשון: 16:10)

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully