וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשתו: נשיא ברזיל יבקר בימ"מ ויצפה בתצוגת היכולות המבצעיות

1.4.2019 / 6:02

לאור הצלחותיה בלחימה בטרור ביקש בולסונארו להגיע ליחידה במהלך ביקורו בישראל. לוחמי הימ"מ יציגו לנשיא מגוון יכולות מבצעיות, בהן השתלטות על אוטובוס חטוף, שחרור בני ערובה ממבנה וגלישה ממסוקים. את הסיור ילוו השר ארדן, מ"מ מפכ"ל המשטרה ומפקד מג"ב

נשיא ברזיל הגיע לביקור רשמי ראשון בישראל/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו יתארח היום (שני), לבקשתו, ביחידת הימ"מ של משטרת ישראל. הנשיא יצפה בתצוגת ראווה של יכולותיה המבצעיות של היחידה, בהן השתלטות על אוטובוס חטוף, שחרור בני ערובה ממבנה וגלישה ממסוקים. בולסונארו הביע עניין בפעילות היחידה המיוחדת בשל הצלחותיה בלחימה בטרור.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אישר את הביקור וילווה אותו יחד עם ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ומפקד מג"ב ניצב קובי שבתאי. הסיור צפוי להימשך כשעתיים, כשרובו יוקדש לתצוגת התכלית של יכולותיה המבצעיות של היחידה ולוחמיה. זהו הביקור הביטחוני היחיד שביקש הנשיא לקיים במהלך שהותו בישראל.

לקריאה נוספת בנושא
זעם על נשיא ברזיל בעקבות ציון ההפיכה: "מהליך אלים ולא דמוקרטי"
המתנה לנתניהו תחכה: מחלוקת בממשלת ברזיל על העברת השגרירות
"דף חדש ביחסים": נתניהו נפגש לראשונה עם הנשיא הנבחר בברזיל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ברזיל ז'איר בולסונארו במהלך פגישת עבודה בלשכת, רה"מ ירושלים 31 במרץ 2019. קובי גדעון/לע״מ, אתר רשמי
נתניהו ובולסונארו, אמש/אתר רשמי, קובי גדעון/לע״מ

בולסונארו נחת אתמול לביקור ראשון בישראל, בפעם הראשונה בתולדות המדינה וברקע האפשרות שהוא יודיע על העברת השגרירות לירושלים, או יכריז על פתיחת נציגות רשמית. שלושה חודשים אחרי שנפגש איתו בריו דה ז'נרו, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל אותו בנתב"ג ובשעות הערב השתתפו המנהיגים באירוע חתימה על הסכמים בילטרליים, נועדו בלשכת נתניהו בירושלים ומסרו הצהרה משותפת במעון ראש הממשלה.

עוד באותו נושא

"שיא חדש ביחסים": נשיא ברזיל הגיע לביקור ראשון בישראל

לכתבה המלאה
תרגיל ימ"מ, בית ספר לשוטרים, בית שמש , 14 ביוני 2018. ראובן קסטרו
תרגיל ימ"מ, יוני 2018/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully