וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלפי נוסעים נשארו תקועים": שוב ביטולים ועומסים ברכבת בשל עבודות

27.3.2019 / 11:22

נוסעים רבים הופתעו לגלות על ביטול רכבות ותחנות בקווים חיפה-ת"א ודימונה-באר שבע בעקבות עבודות לתיקון מסילות. עומס כבד נרשם בתוך הקרונות, ואילו הנוסעים שלא הצליחו לעלות לרכבת נאלצו למצוא את דרכם באוטובוסים ובמוניות. שינויי התנועה צפויים להימשך בימים הקרובים

צפיפות ברכבת בעקבות עבודות תחזוקה בקו החוף/ללא קרדיט

(בווידאו: הצפיפות ברכבת שיצאה מתל אביב לכיוון צפון ב-19:31)

צפיפות חריגה נרשמה אמש (שלישי) ברכבת ישראל בעקבות שיבושים בתנועת הרכבות לטובת תיקוני ליקויים במסילות בקו דימונה-באר שבע ובקו החוף בין חיפה לתל אביב. נוסעים רבים הופתעו מהשינויים וזעמו על הנהלת הרכבת שלא הקצתה לרשותם אוטובוסים ייעודיים ולא דאגה לפתרון עבורם.

"אתמול בערב, בהתרעה קצרה אליה לא נחשפו רבים, סגרה רכבת ישראל את קו החוף ואלפי נוסעים נשארו תקועים בדרך בלי יכולת לחזור הביתה", מסרו מקבוצת "בארכבת". "במשך שעות מצאנו את עצמנו נגררים באוטובוסים ומוניות, וגם הם פעמים רבות לא יכלו להכיל את כמות הנוסעים, כיוון שהרכבת ומשרד התחבורה לא דאגו לחלופה או לתגבור מערך האוטובוס בעקבות סגירת קו הרכבת".

עוד בוואלה! NEWS
הקברניט עטור השבחים מהמטוס שנחטף לאנטבה הלך לעולמו בגיל 95
דקירת הקצינים בכלא קציעות על ידי אסירי חמאס: פיגוע וניסיון רצח
הצרות של בואינג: מטוס מהדגם שהתרסק נחת נחיתת חירום באורלנדו

נוסעים מחכים לרכבת שבוטלה בתחנת נתניה, 27 במרץ 2019. רווית כהן צפרירי, מערכת וואלה!
נוסעים ממתינים לרכבת שבוטלה בתחנת נתניה, הבוקר/מערכת וואלה!, רווית כהן צפרירי

נכון לשעה זו, לא חודשה התנועה בקו דימונה-באר שבע, וברכבת פועלים על מנת להחזירו לפעילות. הצפי הוא שתיקון כלל הליקויים שהצטברו בחודש האחרון יארך כמה ימים.

ב"בארכבת" הוסיפו כי "רכבת ישראל חייבת להבין שהיא לא יכולה להתעלם מהצרכים שלנו. לא יכול להיות שאדם קם בבוקר לעבודה ולעיסוקים אחרים, ובערב מגלה במקרה שאין לו כיצד לחזור. זה בסדר לבצע עבודות לשדרוג ושיפוץ המסילה - אבל הרכבת חייבת לתת לנו הודעה מוקדמת כדי שנוכל להיערך לכך, וגם לספק לנו חלופה תחבורתית איתה נוכל להגיע ליעדינו".

מרכבת ישראל נמסר כי "מדובר בביצוען של עבודות בטיחות דחופות שעיצומי העובדים מנעו במשך כחודש". וכי בשל העבודות, שיימשכו גם הערב, יחולו שינויים בתנועת הרכבות. בקו מודיעין-נהריה הרכבת האחרונה מנהריה למודיעין תצא בשעה 20:15, והרכבת האחרונה בכיוון ההפוך תצא בשעה 20:18. רכבות הלילה לא יופעלו, והתנועה תחזור לסדרה מחר בשעה 5:00 בבוקר. ייתכנו שינויים נוספים בימים הקרובים.

נוסעים ממתינים לאוטובס חלופי לאחר שהרכבת לצפון לא הגיע, 26 במרץ 2019. יפעת רוזנברג, מערכת וואלה!
נוסעים ממתינים לאוטובוס לאחר ביטול הרכבת לצפון, אמש/מערכת וואלה!, יפעת רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully