וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירת הקצינים בכלא קציעות על ידי אסירי חמאס: פיגוע וניסיון רצח

27.3.2019 / 10:32

בעקבות חומרת התקריות השבוע, במהלכן דקרו אסירים ביטחוניים של חמאס שני סוהרים ואסיר נוסף ניסה לשלוף דוקרן, הגדירה המשטרה את האירוע פיגוע והחקירה הועברה לטיפול יאחבל בלהב 433. מעצרו של אחד החשודים בניסיון רצח והכנה לטרור הוארך. "לא נשלים עם פגיעה בלובשי מדים

צילום: שב"ס, עריכה: טל רזניק

במשטרה הגדירו היום (רביעי) את האירועים האחרונים בבית הסוהר קציעות, במהלכם אסירי חמאס פגעו בסוהרים, כפיגוע וניסיון רצח של אנשי כוחות הביטחון. בעקבות חומרת המעשים, הועברה החקירה לטיפול היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 בשיתוף פעולה עם שב"כ ושירות בתי הסוהר.

במקביל, בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול את מעצרו של אחד החשודים עד ליום שני. הוא נעצר בחשד למעורבות בעבירות של ניסיון רצח והכנה לביצוע מעשה טרור.

"לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל", הדגישו במשטרה. "אנו מחויבים לפעול לחקירת המקרה החמור שהתרחש בכלא קציעות והניסיון לפגוע באנשי שב"ס באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פוגעים".

לקריאה נוספת בנושא
אחרי התקיפה בכלא קציעות: אסירי חמאס נשפטו, בשב"ס פשטו על תאים
לאחר המהומות בכלא קציעות: אסיר שלף דוקרן בחיפוש של סוהרים
תקיפה בכלא קציעות: שני קציני שב"ס נפצעו קשה וקל מדקירת אסירי חמאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיגוע נגד אנשי הביטחון. כלא קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך חיפוש שערכו שלשום סוהרים בבית סוהר קציעות ניסה אסיר לשלוף דוקרן - יום לאחר המהומות בכלא בהם נפצעו שני סוהרים. הסוהרים השתלטו עליו ומנעו את הפגיעה. לא היו נפגעים באירוע. בעקבות המקרה, כוחות השב"ס החלו בסריקות נוספות בעקבותיו, פשטו על אגף חמש בכלא והחרימו ציוד של האסירים.

שני קציני שב"ס נדקרו ביום ראשון האחרון על ידי אסירים ביטחוניים של חמאס בבית הסוהר קציעות. הסוהרים קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום ודווח כי האחד פצוע קשה מדקירה בצוואר, ופונה במסוק צה"ל להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התייצב מצבו והוא יצא מכלל סכנה. פצוע נוסף קל טופל במקום. שמו של הקצין שנפצע קשה הוא שגיא שילואן והינו בדרגת רב כלאי - מפקד משמרת בבית הסוהר.

מתחקיר האירוע עולה כי אסירי חמאס הוצאו מתאיהם באגף 4 והיו אמורים לעבור לאגף אחר. כשבשלב מסוים שני האסירים התנפלו על שני קציני שב"ס בהם קצין בכיר בעזרת דוקרנים ופצעו אותם קשה וקל. בעקבות האירוע שב"ס הזרים כוחות ויחידות מיוחדות לכלא ויחידת לוחמי מצדה הצליחה להשתלט על האסירים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תיעוד: יחידות מיוחדות של שב״ס ערכו פעולות חיפוש בכלא קציעות. אתר רשמי
יחידות מיוחדות של שב"ס סורקות בכלא קציעות, אתמול/אתר רשמי

בעקבות האירועים לוחמי היחידות המיוחדות של שב"ס פשטו על כל התאים והאגפים בבתי הכלא עופר, רמון, קציעות, מגידו, גלבוע, אשקלון ונפחא, שבהם מוחזקים מחבלי חמאס. הלוחמים גם ערכו חיפושים שבמהלכם נמצאו מסמכים מודיעיניים, דוקרנים, מברגים ומטעני טלפונים. במקביל, לוחמי שב"ס יצרו חיכוך עם אסירי חמאס ואף הוציאו רבים מהם מהאגפים שבהם הוחזקו כדי להעביר אותם לאגפים או למתקני כליאה אחרים. בסך הכול, מאות אסירי חמאס הועברו בין בתי הכלא ברחבי הארץ, ומנהיגי חמאס בבתי הכלא נשלחו להפרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully