וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקיפה בכלא קציעות: אסירי חמאס נשפטו, בשב"ס פשטו על תאים

26.3.2019 / 17:39

בשירות בתי הסוהר החליטו להחריף את הצעדים בבתי הכלא הביטחוניים ולהעביר מאות אסירים בין בתי הכלא בארץ. על התוקפים שהשתתפו בהפרות הסדר נגזרו שבעה ימי בידוד, קנס כספי ושלילת ביקורים. "אם תופר המשמעת - נשאיר אותם רק עם מיטות, בגדים ומזון"

צילום: שב"ס, עריכה: טל רזניק

בעקבות האירועים האחרונים בכלא קציעות, פועלים בשירות בתי הסוהר (שב"ס) נגד אלפי פעילי חמאס הכלואים בבתי הכלא הביטחוניים בישראל. החלטת שב"ס להכביד את ידו על האסירים ביממה האחרונה מגיעה אחרי ששני קציני שב"ס נפצעו קשה וקל מדקירת אסירי חמאס בכלא קציעות ושבמקרה אחר אסיר ניסה לשלוף דוקרן בחיפוש שערכו הסוהרים. לוואלה! NEWS נודע כי אסירי חמאס שלקחו חלק בהפרות הסדר נשפטו ונגזרו עליהם שבעה ימי בידוד וקנסות בגובה של עד 250 אלף שקלים בסך הכול, וכן שלילת ביקורים למשך חודשיים.

לוחמי היחידות המיוחדות של שב"ס פשטו על כל התאים והאגפים בבתי הכלא עופר, רמון, קציעות, מגידו, גלבוע, אשקלון ונפחא, שבהם מוחזקים מחבלי חמאס. הלוחמים גם ערכו חיפושים שבמהלכם נמצאו מסמכים מודיעיניים, דוקרנים, מברגים ומטעני טלפונים. במקביל, לוחמי שב"ס יצרו חיכוך עם אסירי חמאס ואף הוציאו רבים מהם מהאגפים שבהם הוחזקו כדי להעביר אותם לאגפים או למתקני כליאה אחרים. בסך הכול, מאות אסירי חמאס הועברו ביממה האחרונה בין בתי הכלא ברחבי הארץ, ומנהיגי חמאס בבתי הכלא נשלחו להפרדה.

לקריאה נוספת:
לאחר המהומות בכלא קציעות: אסיר שלף דוקרן בחיפוש של סוהרים
בעקבות ההצתה בכלא רמון: מאה אסירים באגף חמאס הועברו לבידוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלא קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

את מחיר המתיחות משלמים יותר מכל האסירים באגפי חמאס בקציעות וברמון, שבהם אירעו ההתפרעויות והתקיפות נגד קציני שב"ס. על פי הנחיית הפיקוד בארגון, הוצאו מהאגפים כל הציוד של האסירים: טלוויזיות, תנורים, מוצרי קנטינה ואפילו המזרנים שעליהם ישנו. במקום זאת, שב"ס הותיר להם רק מיטות לישון עליהם. "בכל אגף שבו יתרחש אירוע של משמעת, הפרת סדר או ניסיון תקיפה, אנחנו נוציא את כלל הציוד של האסירים ונשאיר אותם רק עם מיטות, בגדי אסיר ומזון", אמר גורם בכיר בשב"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully