וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב שדרות שביתו נפגע: "נכנסתי לחדר של הילד, וראיתי ראש נפץ"

25.3.2019 / 22:07

שלמה מוסקוביץ' סיפר כי שמע אזעקת צבע אדום ורץ למקלט המוגן - בטרם שמע בום חזק ומצא את ראש הנפץ על רצפת החדר של בנו. "ראיתי את הבית אפוף עשן, החדר הרוס. היה לי נס"

צילום: שי מכלוף

תושב שדרות שביתו נפגע מרקטה הערב (שני) סיפר לוואלה! NEWS על הרגעים שבהם שמע קול נפץ חזק - וראה את ביתו נהרס. "הייתי בבית, שמעתי 'צבע אדום' ורצתי לממ"ד. שמעתי בום חזק", סיפר התושב, שלמה מוסקוביץ'.

"ראיתי את הבית אפוף עשן", שחזר את רגעי האימה. "נכנסתי לחדר של הילד וראיתי את החדר הרוס וראש הנפץ על הרצפה. היה לי נס". מוסקוביץ' סיפר כי בזמן שקדם לכך, בעת שנשמעה מערכת 'צבע אדום', נתקף בבהלה קלה ורץ אל המרחב המוגן. "שמעתי את האזעקה, רצתי לממ"ד, אחר שלוש-ארבע דקות יצאתי וראיתי את הבית אפוף עשן".

לקריאה נוספת:
חמאס הולך עם ומרגיש בלי: עזה וישראל לקראת מערכה חסרת טעם
במשמרת של נתניהו: הדרך למלחמה בלתי מתוכננת בעזה קצרה מתמיד

נזקי הבית בשדרות בעקבות ירי הרקטה מעזה 25 במרץ 2019. שי מכלוף
הבית שנפגע בשדרות/שי מכלוף

אחרי שחזה במראה הקשה של ביתו ההרוס, החליט לעלות לקומה העליונה - שם ראה את ראש הנפץ. "בקומה שנייה ראיתי כל מיני חלקים על הרצפה", הסביר. "נכנסתי לחדר של הילד ואז ראיתי את הכול מפורק. ראיתי על הרצפה את ראש הנפץ". אחר כך, עם הגעת צוותי הביטחון וההצלה, סיפר מוסקוביץ' כי טופלו על ידי כלל הגורמים. "עכשיו הכול בסדר", חתם.

מטח הרקטות שנורה לעבר הנגב המערבי, בא אחרי שצה"ל תקף עשרות יעדי טרור ברצועת עזה בתגובה לירי למושב משמרת שבשרון הבוקר. בחמאס הודיעו כי הושגה הפסקת אש, אחרי שבכלי תקשורת פלסטיניים דווח על "מאמצים קדחתניים" מצד מצרים למניעת הסלמה. עם זאת, אחרי הודעת חמאס נמשכו הדיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים על תקיפות צה"ל בחאן יונס. על רקע המתיחות, ראש הממשלה קיים התייעצויות ביטחוניות והמראתו מוושינגטון נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully