וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים בן 36 נהרג בתאונת דרכים קטלנית בצומת זיכרון יעקב

22.3.2019 / 8:45

ההרוג, רכוב על אופניו, חצה באור אדום ולמרות הראות הטובה והתנועה הדלילה - נפגע על ידי שני רכבים, בזה אחר זה. צוות מד''א שהגיעו למקום סיפרו כי 'הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה''. שני הנהגים המעורבים בתאונה עוכבו בזירה

ללא קרדיט

רוכב אופניים, עלי מוחמד אישאג אברהים, אזרח סודן בן 36, נהרג הבוקר (שישי) כתוצאה מפגיעת שני רכבים בכביש 4 סמוך לכניסה לזיכרון יעקב. צוות מד''א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ולאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה הגיעו למקום לחקור את נסיבות התאונה. צומת זכרון יעקב נחסם לתנועה לכיוון צפון. מדובר בפליט מסודן שהתגורר בכפר פרדיס. זהותו ידועה. ככל הידוע היה בדרכו לביתו בתום עבודתו במשמרת לילה במאפיה באיזור התעשייה של קיבוץ מעיין צבי. גופתו של אישאג אברהים נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר וטרם שוחררה לקבורה.

התאונה אירעה מעט לפני השעה שבע בבוקר, כאשר אישאג אברהים עמד באור אדום בנתיב השמאלי של כביש ארבע כשפניו דרומה, ואחרי המתנה לזמן מה החל ברכיבה על אופניו דרך אי התנועה להולכי רגל ואז התפרץ אל מעבר החצייה החוצה את המסלול לצפון של הכביש הבינעירוני בן שלושת הנתיבים.

אישאג אברהים חצה ככל הנראה באור אדום ולמרות הראות הטובה והתנועה הדלילה ההתנגשות הייתה ככל הנראה בלתי נמנעת. שתי מכוניות שבאו מדרום ונסעו זו לצד זו בנתיב השמאלי והנתיב האמצעי בדרכן צפונה פגעו בו בזו אחר זו. גופתו נותרה על הכביש כאמור, כעשרים מטרים מהמקום בו נותרו אופניו, לא הרחק ממעבר החציה. שתי המכוניות שפגעו בו עצרו בהמשך, ליד תחנת האוטובוס. הנהגים, תושב נתניה בן 24 ותושב ג'ת בן 54, מעוכבים במקום למסירת עדות.

עוד בוואלה! NEWS:
למרות הכרזת טראמפ: ריבונות ישראל בגולן מנוגדת להחלטת האו"ם
המעבורת מתהפכת - והנוסעים נסחפים למים: תיעוד האסון בחידקל
סוריה גינתה את הצהרת טראמפ על רמת הגולן: "חוסר אחריות"

תאונה בכביש 4 נהרג רוכב אופניםי. יואב איתיאל, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, יואב איתיאל

חובש בכיר במד"א רוני דרורי ופאראמדיק מד"א רועי הבר סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב גבר כבן 36, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה לאחר שככה"נ נפגע משני כלי רכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

על פי נתוני עמותת אור ירוק ההרוג הבוקר הוא רוכב האופניים השלישי שנהרג בתאונת דרכים מתחילת
שנת 2019. בשנה שעברה, נהרגו 16 רוכבי אפניים רגילים בתאונות דרכים לעומת 12 רוכבים שנהרגו בשנת 2017-עליה של 33%.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מסוכן להיות רוכב אפניים במדינת ישראל שפשוט מתעלמת מהצרכים של אוכלוסיה שלמה. התשתית לרכיבה בטוחה כמעט ולא קיימת וכל רכיבה בין כלי הרכב היא הימור על החיים של הרוכב. אנחנו עומדים בפתחה של עונת הרכיבה שבה רוכבים רבים עושים שימוש באופניים לספורט, הנאה, התניידות לעבודה או ללימודים ולכן חייבים להגביר את המודעות בקרב משתמשי הדרך השונים להימצאותם של רוכבי האופניים בכביש ובמקביל חייבים לסלול עבורם שבילי רכיבה בטוחים שיפרידו אותם מכלי הרכב. הגיע הזמן שמדינת ישראל תעודד רכיבה ותגן על הרוכבים במקום להתעלם מהם, כך נוכל למנוע את הרוכב ההרוג הבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תאונת דרכים בכביש 4 סמוך לזיכרון יעקב, במהלכה נהרג רוכב אופניים. מד''א תיעוד מבצעי, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, מד''א תיעוד מבצעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully