וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: טראמפ ונתניהו ייפגשו בוושינגטון ביום שני הקרוב

20.3.2019 / 17:58

בהודעה נמסר כי שני המנהיגים יקיימו פגישה, במהלכה ידונו בנושאים המשותפים לשתי המדינות וכן בפעולות הנעשות במזרח התיכון. למחרת ייארח הנשיא את נתניהו לארוחת ערב משותפת

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש בשבוע הבא עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוושינגטון - כך נמסר היום (רביעי) מטעם הבית הלבן. בהודעה נכתב כי שני המנהיגים יקיימו פגישה ביום שני, במהלכה ידונו בנושאים המשותפים לשתי המדינות וכן בפעולות הנעשות במזרח התיכון. למחרת ייארח הנשיא את נתניהו לארוחת ערב משותפת. זו תהיה פגישתם השישית של נתניהו וטראמפ מאז נכנס לתפקידו לפני כשנתיים.

בחודש שעבר אמר טראמפ אמר כי נתניהו "עושה עבודה טובה כראש ממשלה". זאת, בתגובה לשאלה של "כאן" במסיבת העיתונאים שכינס בהאנוי עם תום הפסגה על החקירות נגד ראש הממשלה, בטרם החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. עם זאת, הוא סירב להתייחס מפורשות לחשדות נגד נתניהו, שעמו פיתח יחסים קרובים. טראמפ בעצמו נתון לחקירות שונות, אחת מהן של התובע המיוחד רוברט מולר.

טראמפ נשאל גם על תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים, לקראת פרסום "עסקת המאה" שאותה מגבש ממשלו בשנתיים האחרונות. "אנחנו עובדים קשה על תכנית השלום, יש סיכוי לשלום בין ישראל לפלסטינים", אמר נשיא ארצות הברית. "העסקה הכי קשה היא המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים, הייתי שמח להגיע הסכם כזה".

לקריאה נוספת בנושא
לא שטח כבוש: מחלקת המדינה האמריקנית הגדירה את הגולן "שטח ישראלי"
טראמפ: "אם הייתי רץ בבחירות בישראל, הייתי זוכה ב-98% מהקולות"
טראמפ על חקירות נתניהו: "הוא עושה עבודה טובה כראש ממשלה"

פגישת נתניהו טראמפ בבנייני האו"ם 26 בספטמבר 2018. אבי אוחיון לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו וטראמפ בפגישתם בשולי עצרת האו"ם, ספטמבר האחרון/מערכת וואלה! NEWS, אבי אוחיון לע"מ

השניים נפגשו בחודש ספטמבר האחרון בשולי עצרת האו"ם בניו יורק ברקע החשש להגבלת חופש הפעולה של צה"ל וחיל האוויר בעקבות המשבר המדיני עם רוסיה. לאחר שנפגשו בארבע עיניים, מסרו השניים הצהרות, וטראמפ אמר כי "טוב להיות עם ראש ממשלת ישראל". על העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים אמר כי זהו צעד ש"התברר כחיובי מאוד". הוא הביע תמיכה בהתנהלותה של ישראל בסוריה, ואמר כי "אנחנו מאה אחוז עם ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הבית הלבן מודיע רשמית על הפגישה עם נתניהו וארוחת ערב ביום למחרת, 20 במרץ 2019. צילום מסך
הודעת הבית הלבן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully