וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על חקירות נתניהו: "הוא עושה עבודה טובה כראש ממשלה"

נשיא ארה"ב התחמק מלענות ישירות על החשדות נגד ראש הממשלה, לקראת פרסום החלטת היועמ"ש, אך שיבח את תפקודו. על תכנית השלום עם הפלסטינים אמר: "זו העסקה הכי קשה"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "עושה עבודה טובה כראש ממשלה". זאת, בתגובה לשאלה של "כאן" במסיבת העיתונאים שכינס בהאנוי עם תום הפסגה על החקירות נגד ראש הממשלה, לקראת החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. עם זאת, הוא סירב להתייחס מפורשות לחשדות נגד נתניהו, שעמו פיתח יחסים קרובים. טראמפ בעצמו נתון לחקירות שונות, אחת מהן של התובע המיוחד רוברט מולר.

טראמפ נשאל גם על תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים, לקראת פרסום "עסקת המאה" שאותה מגבש ממשלו בשנתיים האחרונות. "אנחנו עובדים קשה על תכנית השלום, יש סיכוי לשלום בין ישראל לפלסטינים", אמר נשיא ארצות הברית. "העסקה הכי קשה היא המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים, הייתי שמח להגיע הסכם כזה".

בימים אלו עורך יועצו וחתנו ג'ארד קושנר מסע מדיני באזור, שבו הוא דן עם המנהיגים השונים על פרטי התכנית. לפי דיווח באל-קודס אל-ערבי, התכנית לא תכלול מדינה פלסטינית שבירתה מזרח ירושלים. הפלסטינים מתנגדים לתכנית עוד בטרם פרסומה, מאז שטראמפ החליט להעביר את השגרירות בשנה שעברה.

לקריאה נוספת
הליכוד עתר לבג"ץ בדרישה לעצור את פרסום ההחלטה בתיקי נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא ארה"ב דולנד טראמפ בהצהרות , בבית רה"מ 22 במאי 2017. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וטראמפ בלשכת ראש הממשלה בירושלים, מאי 2017/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully