וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעלו כחוליית חיסול מקצועית": אישומים בפרשת רצח אם לשלושה מיפו

17.3.2019 / 15:14

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו כתבי אישום נגד שישה נאשמים בפרשת הרצח של סמר חטיב. על פי כתב האישום, יום לאחר שנכשלו בהטמנת מטען מתחת לרכבה, עקבו שלושה מהנאשמים אחריה ובצומת עין הקורא ירו לעברה עשרות פעמים. מהירי נהרגה חטיב וחברתה נפצעה קשה

צילום: אבי אשכנזי ויותם רונן, עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד שישה צעירים בפרשת רצח סמר חמר חטיב. הנאשמים יעמדו לדין על עבירות שונות, בהן קשירת קשר, ניסיון רצח, החזקת נשק, נשיאת נשק, השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. שלושה מהצעירים, אשר אחד מהם היה קטין בעת המעשה ולכן זהותו אסורה בפרסום - נאשמים ברצח. השישה הם מוחמד חג'אג' (30), יוסף דסוקי (20), עלי חג'אג' (20), חסיב חג'אג' (31), אברהים חג'אג' (20) והקטין.

חטיב, תושבת יפו בת 32 ואם לשלושה, נפרדה בשנת 2017 מבן זוגה, עיסאם חג'אג', בתום מערכת יחסים בת חמש שנים. כמה מהנאשמים הם קרובי משפחתו של חג'אג'. על פי כתב האישום קשרו ארבעה מהנאשמים לגרום למותה, והטמינו מטען חבלה מתחת לרכבה - אך התכנית נכשלה: המטען אותר ונוטרל על ידי המשטרה.

לקריאה נוספת:
חוסלה בירי אקדחים מטווח אפס: פוענח רצח אם לשלושה מיפו
התפתחות בחקירת רצח אם לשלושה ברכב בראשל"צ: 8 חשודים נעצרו
יומיים לפני שנרצחה: הצעירה מיפו ניצלה מהנחת מטען חבלה ליד ביתה
הרוגה ופצועה קשה מירי לעבר רכב בראשון לציון; מצוד אחר החשודים

ההרוגה ביפו- סמר ח'טיב בת 32. מערכת וואלה! NEWS
ירו לעברה עשרות פעמים. סמר חטיב מיפו/מערכת וואלה! NEWS

בשלב זה החליטו כמה מהנאשמים לרצוח אותה ביריות. על כן, למחרת, ה-28 במאי 2018, כשנסעה חטיב יחד עם חברתה, נאייה בזאר, בת 24 לכיוון ראשון לציון. מוחמד חג'אג', יוסף דסוקי והנאשם הקטין עקבו אחריהן, ובצומת עין הקורא ירו לעברן חג'אג' ודסוקי עשרות יריות באמצעות שני אקדחים. מהיריות נהרגה חטיב, ובזאר נפצעה באורח קשה. לאחר הרצח, השלושה פעלו כדי לשנות את המראה של הרכב ממנו ירו, ונעזרו בכך בחסיב חג'אג'. המשטרה פענחה את הרצח והודיעה על כך בשבוע שעבר.

עורכי הדין אורן פז ונועה בר כתבו בבקשת המעצר כי "הקטין, מוחמד, יוסף ועלי פעלו בצוותא כחוליית-חיסול מקצועית, מאורגנת ונטולת-מורא, תחילה תוך שימוש במטען חבלה רב-עוצמה, אשר הוטמן מתחת לרכב המנוחה, אשר הפעלתו לא צלחה, ולאחר מכן תוך שימוש בשני אקדחים, אשר באמצעותם נורו עשרות יריות שגרמו למותה של המנוחה. לשם השגת מבוקשם, לא היססו הקטין, מוחמד ויוסף לירות גם לעבר החברה שנמצאה עם המנוחה ברכב ולנסות לרצוח אף אותה, תוך שנגרמו לה חבלות חמורות ונכות קשה. כך גם לא היססו המשיבים לסכן אזרחים חפים מפשע, מעצם הנחת מטען חבלה באזור מגורים שבו חולפים עוברי-אורח וכן ירי של עשרות יריות בכביש מרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully