וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסלה בירי אקדחים מטווח אפס: פוענח רצח אם לשלושה מיפו

13.3.2019 / 15:39

סמר חטיב בת 32 מיפו, אם לשלושה, נרצחה לפני כשמונה חודשים על ידי בן זוגה לשעבר ובני משפחתו, כך חושדת המשטרה. מחקירת האירוע עולה כי המניע הוא חוסר שביעות רצונו של בן זוגה לשעבר מפרידתם ורצונה להתנתק ממנו

צילום: אבי אשכנזי ויותם רונן, עריכה: טל רזניק

פוענח רצח סמר חטיב היום (רביעי) בת 32 מיפו, אם לשלושה. ששת החשודים ברצח הם בני משפחתו של בן זוגה לשעבר של חטיב, שניים מהם בניו. מחקירת המשטרה עולה כי המניע לרצח שהתרחש לפני כשמונה חודשים, הוא חוסר שביעות רצונו של בן זוגה לשעבר מפרידתם ורצונה להתנתק ממנו. המשטרה הגישה היום הצהרת תובע נגד חשודים במעורבות ברצח וכן בהצמדת מטען לרכבה של חטיב.

מחקירת המשטרה עולה כי בשעות הערב, יצאה חטיב מביתה ביפו ונסעה ביחד עם חברתה, נאייה בזאר, בת 24 לכיוון ראשון לציון. החברה נהגה ברכב וחטיב ישבה לידה ובסביבות השעה 22:00 הגיעו לצומת עין הקורא, עמדו ברמזור אדום, אז נורו השתיים מטווח אפס מרכב חולף. מחקירת המשטרה עולה כי הירי בוצע משני אקדחים. היורים נמלטו, חטיב נהרגה במקום וחברתה שנפגעה נותרה נכה בפלג גופה התחתון.

עוד בנושא:
הרוגה ופצועה קשה מירי לעבר רכב בראשון לציון; מצוד אחר החשודים
יומיים לפני שנרצחה: הצעירה מיפו ניצלה מהנחת מטען חבלה ליד ביתה
התפתחות בחקירת רצח אם לשלושה ברכב בראשל"צ: 8 חשודים נעצרו

ההרוגה ביפו- סמר ח'טיב בת 32. מערכת וואלה! NEWS
סמר חטיב/מערכת וואלה! NEWS

יומיים לפני הרצח חטיב ניצלה מניסיון חיסול בקרבת ביתה. אדם שחלף סמוך לביתה הבחין בחפץ חשוד מבצבץ מתחת לרכבה והזעיק את המשטרה. חבלני משטרה שהגיעו למקום זיהו כי מדובר במטען חבלה רב עוצמה שהוצמד לגחון הרכב ופירקו אותו לאחר כמה שעות.

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת תל אביב הזהירו את חטיב כי חייה בסכנה בעקבות הנחת המטען. חטיב, שהייתה מוכרת לחוקרי המשטרה מעבירות בתחום הסמים ונחשבה לדמות מפוקחת בימ"ר, נלקחה לחקירה לאחר גילוי המטען וטענה כי אין לה אויבים וכי אינה יודעת מי ניסה לפגוע בה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully