וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה ופצועה קשה מירי לעבר רכב בראשון לציון; מצוד אחר החשודים

29.5.2018 / 7:00

כלי רכב נצמד אל רכבן של השתיים וירה לעברן עשרות קליעים סמוך למתחם איקאה בעיר. מותה בת ה-32 נקבע במקום והפצועה בת ה-23 פונתה לבית החולים. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע ופרסה מחסומים בעיר בסריקות אחר היורים

צילום: אבי אשכנזי ויותם רונן, עריכה: טל רזניק

הירי בראשון לציון | כל הפרטים:

- סמר חטיב, תושבת יפו בת 30 נורתה למוות וצעירה כבת 23 נפצעה קשה מירי לעבר רכבן בסמוך למתחם "איקאה" בראשון לציון
- המשטרה פרסה מחסומים בעיר ומנהלת מצוד אחר חשודים בירי
- כלי רכב נצמד למכוניתן ברמזור אדום וממנו נורו לעברן עשרות קליעים
- הרופאים נאבקים על חיי הפצועה בבית החולים אסף הרופא

בת 32 נהרגה אמש (שני) וצעירה בת 23 נפצעה באורח קשה מאוד מירי לעבר כלי רכב בכביש 4313 סמוך למחלף עין הקורא שליד ראשון לציון. שמה של ההרוגה הוא סמר חטיב. צוות מד"א שהגיע בסמוך למתחם "איקאה" העניק לנשים, תושבות יפו, טיפול ראשוני במקום. המשטרה בודקת את נסיבות המקרה. הפצועה פונתה באורח קשה מאוד לבית החולים אסף הרופא, שם נאבקים הרופאים על חייה.

במשטרה לא שוללים את האפשרות כי מדובר בפיגוע ובעקבות האירוע נחסמו חלקים גדולים בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי שתי הנשים נסעו ברכב שחור מסוג מאזדה 2 לכיוון תל אביב. כשעצרו ברמזור אדום נצמד למכוניתם כלי רכב וממנו נורו לעברן עשרות קליעים. ניידת סיור של תחנת ראשון לציון הגיעה בתוך שלוש דקות למקום אבל הרוצחים נמלטו. הצומת מצולם על ידי מצלמות של כביש 433 ובמקום צוותי חקירה של ימ"ר מרכז וימ"ר תל אביב.

זירת הירי ליד ראשון לציון שבו נרצחה אישה כבת 30. אבי אשכנזי
כלי הרכב שבו נורו השתיים ליד ראשון לציון, הערב/אבי אשכנזי

"כשהגענו למקום ראינו שתי צעירות בשנות ה-20 עם פצעי ירי, אחת הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפרו הפרמדיקים אלכסנדרה שוייטוב-מנחם ודודו מנחם. "לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה במקום. הפצועה השנייה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי ירי בגופה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

לפני כשבועיים נרצחו נורית (נורה) מולאק בת ה-21 וחיית (חיה) בת ה-19 על ידי אחיהן ביפו. אחיהן של השתיים, אימהות לתינוקות בני שנה,התקשר למשטרה ודיווח כי רצח אותן בדירתם ברחוב ברוך קרוא בעיר.

זירת הרצח בראשון לציון שבה נורתה למוות אישה כבת 30. אבי אשכנזי
כוחות משטרה בזירת הרצח, הערב/אבי אשכנזי

בחודש שעבר שני בני אדם, קרובי משפחה בני 49 ו-13 נורו למוות באום אל-פחם. פרדמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירה וניסו לבצע בהם פעולות החייאה ופינו אותם לבית החולים העמק בעפולה אך מותם של השניים, דוד ואחיינו, נקבע בבית החולים. אדם נוסף פונה במצב קל לבית החולים העמק.

אלמוני הגיע לחצר בית המשפה שם נערכה חפלה לקראת חתונה שתתקיים בשבוע הבא, ופתח בירי ממנו שניים מתו. כמה אנשים נוספים נפגעו, וככל הנראה פונו למרפאות מקומיות.

זירת הרצח של אישה כבת 30 שנורתה ליד ראשון לציון. אבי אשכנזי
כלי הרכב שבו נורו השתיים, הערב/אבי אשכנזי
זירת הירי בראשון לציון 28 במאי 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה בראשון לציון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, -
זירת הירי בראשון לציון 28 במאי 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
מחסום משטרתי בראשון לציון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully