וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתיופיאן איירליינס למשפחות: "בדיקות ה-DNA יימשכו זמן, קחו אדמה שרופה"

17.3.2019 / 7:46

במסמך שקיבלו בני משפחות הנספים נכתב כי תעודות פטירה יונפקו בתוך שבועיים, וכי השבת שרידי הגופה תיקח עד שישה חודשים, אך בינתיים תינתן אדמה מאזור ההתרסקות. על כל נספה יינתן קילוגרם של אדמה, עבור קיום לוויה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

חברת התעופה "אתיופיאן איירליינס" הודיעה אמש (שבת) כי בדיקות ה-DNA של שרידי גופות 157 קורבנות התרסקות המטוס יכולה להמשך עד שישה חודשים, והציעה למשפחות לקבור אדמה שרופה מאזור ההתרסקות.

קבוצה של חוקרים מפריז החלה לבחון את ההקלטות מהטיסה ששרדו בקופסה השחורה שנלקחה ממטוס הבואינג 737 MAX 8 שהתרסק לפני שבוע כמה דקות לאחר שהמריא מאדיס אבבה. במטוס היו נוסעים ממעל 30 מדינות, ואף אחד מהם לא שרד את ההתרסקות.

בזמן שהמשפחות ממתינות לתוצאות החקירה לנסיבות ההתרסקות, "אתיופיאן איירליינס" מתכננת לקיים היום טקס בקתדרלת "השילוש הקדוש" באדיס אבבה, בה קבורים מנהיגים רבים של המדינה.

לקריאה נוספת
"הפסקה, הפסקה, מבקש לשוב": הרגעים האחרונים של המטוס שהתרסק
מחפשים הסברים: אתיופיה תשלח את הקופסאות השחורות של המטוס לחו"ל
שתי תאונות קטלניות בחצי שנה: מה קורה למטוס החדיש של בואינג?

נזקי ההריסות מזירת התרסקות המטוס מדרום-מזרח לאדיס אבבה, אתיופיה 11 במרץ 2019. רויטרס
זירת התרסקות המטוס באתיופיה/רויטרס

קרוב משפחה של אחד הנספים ציין כי החברה אמרה שכל אחד יקבל קילוגרם של אדמה בקתדרלה, עבור לוויה שהחברה תארגן. כמו כן, במסמך שקיבלו המשפחות נכתב כי תעודות פטירה יונפקו בתוך שבועיים, וכן בני המשפחה יקבלו גם סכום ראשוני כדי לכסות עלויות מידיות. עוד נכתב במסמך כי השבת שרידי הגופה תיקח עד שישה חודשים, אך בינתיים תינתן אדמה מאזור ההתרסקות.

זהו אסון התעופה השני בתולדות הדגם החדש של "בואינג", המטוס הנמכר ביותר בעולם שהתרסק פעם נוספת רק לפני חמישה חודשים באינדונזיה. ברחבי העולם השביתו את הטיסות במטוס זה בעקבות האסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully