וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בדרום: חמישה חשודים חצו את הגדר בדרום הרצועה ונעצרו

14.3.2019 / 8:01

צה"ל עצר סמוך לגדר חמישה פלסטינים חשודים שחצו לשטח ישראל בדרום הרצועה. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון

עריכה: ניב מעוז

המתיחות בדרום נמשכת: צה"ל עצר היום (חמישי) לפנות בוקר סמוך לגדר המערכת חמישה חשודים פלסטינים שחצו לשטח ישראל בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי החמישה הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

בלון נפץ התפוצץ לפני יומיים בשטח המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. לא דווח על נפגעים. הבלון שהתפוצץ היה אחד מבין שלושה בלונים שהופרחו מכיוון רצועת עזה. בתחילת השבוע תקפו מטוסי חיל האוויר שני כלי שיט של חמאס ועמדות שיגור של הארגון בבית לאהיא שבצפון הרצועה. זאת, בתגובה לירי רקטה לשטח ישראל ולהפרחת בלוני נפץ בימים האחרונים. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועה וממנה", וכי "צה"ל ימשיך לפעול בתקיפות כנגד הטרור".

עוד בוואלה! NEWS
בלון נפץ התפוצץ במועצת אשכול בעוטף עזה; אין נפגעים
נתניהו על הירי מעזה: שחמאס לא ינסה אותנו, נעשה מה שצריך עבור שקט
ברקע המתיחות בהר הבית: פעילי המקדש יערכו הבוקר ביקור מחאה

גבול רצועת עזה , 18 בפברואר 2019. אמיר בוחבוט
גבול רצועת עזה/אמיר בוחבוט

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש ובבקעה 15 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

בנוסף, במהלך סריקות של לוחמי צה"ל למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים במרחב החטיבה המרחבית "אפרים" ובמרחב החטיבה המרחבית "שומרון", תפסו הלוחמים אקדח, נשק מסוג קרלו, נשק בייצור עצמי, רובה ותחמושת. הנשקים הועברו לידי כוחות הביטחון. כמו כן, הלילה התקיימה כניסת מתפללים למתחם קבר יהושוע בן נון שבכפר כיפל חארת, בחטיבה המרחבית "אפרים". לוחמי צה"ל, מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי אבטחו את כניסתם של כ-600 מתפללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully