וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הירי מעזה: שחמאס לא ינסה אותנו, נעשה מה שצריך עבור שקט

10.3.2019 / 11:59

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה למתיחות בדרום והבהיר כי אף שמדובר בטרור המבוצע על ידי "סוררים", הרי שהדבר "לא פוטר את חמאס". הוא הוסיף: "שמעתי שאומרים שמבצע רחב היקף אינו בא בחשבון. אני אומר לחמאס: אל תנסו אותנו"

עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה ביחס למצב הבטחוני ברצועת עזה כי "בימים האחרונים אנחנו רואים אלימות על ידי סוררים מרצועת עזה, אבל זה לא פוטר את חמאס. אנחנו מגיבים עם תקיפת מטרות חמאס". נתניהו הוסיף: "שמעתי שאומרים שמבצע רחב היקף אינו בא בחשבון. אני אומר לחמאס: אל תנסו אותנו. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להביא לשקט".

הדברים מגיעים לאחר סוף שבוע סוער בדרום. הלילה תקפו מטוסי חיל האוויר שני כלי שיט של חמאס ועמדות של הארגון בבית לאהיא שבצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה שנורתה מוקדם יותר לשטח ישראל ובהמשך להפרחת בלוני הנפץ בימים האחרונים. בהודעת דובר צה"ל צוין כי "חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועה וממנה", וכי "צה"ל ימשיך לפעול בתקיפות כנגד הטרור".

לקריאה נוספת:
ביום השלישי ברציפות: רקטה שוגרה מעזה; צה"ל הגיב בירי
בלון נפץ עם ראש קרב אותר ביער; מטיילים פונו בדרום הארץ
רקטה שוגרה לעבר יישובי מועצת אשכול, פלסטיני נהרג בעימותים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא דברים במהלך טקס סיום קורס חובלים מספר 138 בבסיס חיל הים בחיפה, 6 במרץ 2019. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"נעשה כל מה שצריך כדי להביא לשקט"/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתמול בשעות הערב נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. אזעקת צבע אדום נשמעה ביישוב כרם שלום במועצה האזורית אשכול. הרקטה נפלה בשטח פתוח סמוך לגדר, לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד. זה היה היום השלישי בו נורות רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

מוקדם יותר שוטרים הוזעקו לאזור מיוער בתחום המועצה האזורית שדות נגב בעקבות דיווח אודות בלון חשוד. בעקבות זאת, המטיילים באזור הורחקו. חבלני משטרה הגיעו למקום וטיפלו בבלון, שהיה מחובר לראש קרב של טיל נ"ט. הבוקר פעילי חמאס הפריחו לפחות ארבעה זרי בלונים הנושאים חפצים חשודים שחצו את גבול רצועת עזה לשטח ישראל. כמו כן, קליע שנורה ככל הנראה מרצועת עזה, נמצא בסלון של בית בנתיב בעשרה. אין נפגעים, אך נגרם נזק לבית. על פי המשפחה, ביום חמישי האחרון בת במשפחה ראתה חור בתקרה, פנתה לאימה וסיפרה לה על המקרה. האם חשבה שמדובר בקליע, אך לא מצאה אותו. היום בערב אב המשפחה מצא את הקליע ואזעיק את כוחות הביטחון, שאמרו לו שככל הנראה מדובר בקליע של רובה קלצ'ניקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully