וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלון נפץ התפוצץ במועצת אשכול בעוטף עזה; אין נפגעים

12.3.2019 / 18:41

שלושה בלונים שוגרו מהרצועה לשטח ישראל ואחד מהם התפוצץ במועצה האזורית שבעוטף עזה, מבלי שדווח על נפגעים. זאת, יומיים אחרי תקיפת צה"ל בתגובה לשיגור רקטה ובלוני נפץ. נתניהו איים בתחילת השבוע על חמאס ש"לא ינסה אותנו"

עריכה: טל רזניק

בלון נפץ התפוצץ היום (שלישי) בשטח המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. לא דווח על נפגעים. הבלון שהתפוצץ היה אחד מבין שלושה בלונים שהופרחו מכיוון רצועת עזה.

לפני יומיים תקפו מטוסי חיל באוויר שני כלי שיט של חמאס ועמדות שיגור של הארגון בבית לאהיא שבצפון הרצועה. זאת, בתגובה לירי רקטה לשטח ישראל ולהפרחת בלוני נפץ בימים האחרונים. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועה וממנה", וכי "צה"ל ימשיך לפעול בתקיפות כנגד הטרור".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראלית נאנסה בהולנד על ידי פלסטיני - ותוכר כנפגעת פעולת איבה
ראיית הזהב נחשפת: סרטון התעללות לוחמי נצח יהודה בעצירים הפלסטינים
תמו העיצומים ברכבת ישראל: ההסתדרות תפנה להכרעת בית הדין

בלוני תבערה שנחתו במועצה האזורית אשכול - 8 מרץ 2019. ביטחון אשכול, אתר רשמי
בלוני תבערה שנחתו במועצה האזורית אשכול בשבוע שעבר/אתר רשמי, ביטחון אשכול

הרקטה, שהפעילה אזעקת צבע אדום ביישוב כרם שלום שבמועצה האזורית אשכול, נפלה בשטח פתוח סמוך לגדר ולא גרמה לנפגעים או לנזק. באותו היום הפריחו פעילי חמאס לפחות ארבעה זרי בלונים הנושאים חפצים חשודים, שחצו לשטח ישראל, ואחד מהם המחובר לראש קרב של נ"ט נפל באזור מיוער במועצה האזורית שדות נגב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה בתחילת השבוע כי אף שהאלימות בוצעה על ידי סוררים, "זה לא פוטר את חמאס. אנחנו מגיבים עם תקיפת מטרות חמאס. שמעתי שאומרים שמבצע רחב היקף אינו בא בחשבון. אני אומר לחמאס: אל תנסו אותנו. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להביא לשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully