וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 19 נהרג בהתהפכות אופנוע בכביש 1; צעיר נוסף נפצע קשה

בתחילה נפצע רוכב האופנוע באורח קשה, ונמצא כשהוא מחוסר הכרה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. בן 25 שרכב גם הוא על האופנוע נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים

צעיר בן 19 מת היום (שלישי) בהתהפכות אופנוע בין כביש 38 לכביש 1 סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא, לאחר שנפצע קשה ונמצא כשהוא מחוסר הכרה. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו בסופן לקבוע את מותו. צעיר נוסף בן 25 שרכב גם הוא על האופנוע, נפצע באורח קשה וצוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית.

חובש בכיר במד"א, דניאל שפיצר, סיפר כי "בשול הימני ובמרחק של עשרות מטרים מהאופנוע סמוך למעקה הבטיחות במרחק של שכבו 2 הרוכבים כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית, צעיר כבן 19 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני שהיה במרחק של כ 20 מטרים היה בהכרה מעורפלת וטופל בשטח פונה במהירות תוך כדי טיפול מציל חיים לבי"ח כשהוא בהכרה מעורפלת".

עוד בוואלה! NEWS
תבוסה נוספת למיי: הפרלמנט דחה שוב את הסכם הברקזיט
מעצר החשודים בפרשת הטלגראס יוארך: "מארגוני הפשע הגדולים שנתפסו"
חשיפה: זה איש העסקים שבביתו נפגשו בחשאי יאיר לפיד ונוני מוזס

תאונה סמוך למחלף שער הגיא 12 במרץ 2019. איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה, הלילה/אתר רשמי, איחוד הצלה

רוכב אופנוע בן 20 נהרג בשבוע שעבר בתאונת דרכים במנהרת הצנחנים בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום בסביבות השעה 01:39 בלילה, פינו את הפצוע לבית החולים שערי צדק במצב אנוש, ובהמשך הוא מת מפצעיו. צעיר נוסף שגם רכב על האופנוע, נפצע קל בלבד ופונה גם הוא לקבלת טיפול רפואי. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

תאונה סמוך למחלף שער הגיא 12 במרץ 2019. משה חמד תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, הלילה/אתר רשמי, משה חמד תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully