וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שוטר בקולורדו עצר אדם שחור רק כי אסף את הזבל

המשטרה בעיר בולדר פתחה בחקירה פנימית לאחר שהופץ סרטון בו שוטר מתשאל אדם שחור, סטודונט באוניברסיטה, שפינה שקית לפח הזבל הסמוך לביתו. בכיר במשטרה הודה שבעת האירוע השוטר שלף את אקדחו אך הפנה אותו לאדמה. השוטר נשלח לחופשה אדמיניסטרטיבית עד תום החקירה

המשטרה בעיר בולדר שבקולורדו פתחה בחקירה פנימית לאחר שהופץ ברשת סרטון בו שוטר מתשאל אדם שחור שפינה שקית לפח הזבל הסמוך לביתו. השוטר נשלח לחופשה אדמיניסטרטיבית עד תום החקירה.

לפי הודעה של המשטרה המקומית, ב-1 במרץ שוטר פנה לגבר שישב באזור מאחורי שלט המסמן על שטח פרטי, ושאל אותו אם יש לו רשות לשהות במקום. האדם אמר לו כי הוא גר ועובד בבניין, והראה לו תעודת סטודנט בתור אמצעי זיהוי. השוטר עצר אותו וקרא לתגבורת בטענה כי העצור לא משתף פעולה ולא מסכים להניח חפץ לא מזוהה.

עוד נמסר מהודעת המשטרה כי כמה שוטרים הגיבו לקריאה, וכי החפץ הלא מזוהה שהחזיק נועד להרים אשפה. בהמשך נכתב כי השוטרים לבסוף הכריעו שלגבר יש זכות חוקית על הנכס שלו ועזבו את האזור ללא נקיטת צעדים נוספים. לפי כלי תקשורת מקומי, הגבר הוא סטודנט באוניברסיטה, והבניין בו מתגורר רשום כמקום הנועד למגורי סטודנטים.

לקריאה נוספת:
אחרי ששוחררה: צ'לסי מנינג, שהורשעה בהדלפה לוויקיליקס הוחזרה לכלא
אחרי הגינוי, טראמפ תוקף את הדמוקרטים: "אנטי יהודים"
ממשל טראמפ עקב אחרי עיתונאים ופעילים שהיו מעורבים בשיירת המהגרים

שוטרים בקולורדו עוצרים גבר שחור שהוציא את הזבל. צילום מסך
הראה תעודת סטודנט ונעצר/צילום מסך

בכיר במשטרה המקומית, גרג טסלה, אמר כי זהו נושא ש"מעורר דאגה רבה", וציין שהשוטר שלף את אקדחו, אך הפנה אותו לאדמה. בסרטון באורך של 16 דקות, שצולם בידי שכנו ופורסם ברשת, ניתן לראות כי הגבר מחזיק דלי ומכשיר שנועד להרים אשפה. "אתה בנכס שלי עם נשק בידך מאיים עליי בגלל שאני אוסף זבל?", אמר הגבר לשוטר בסרטון.

אזרחים רבים הגיעו לישיבה של מועצת העיר כדי למחות על המקרה, הרעישו באמצעות מכשירים להרמת אשפה ונשאו שלטים עליהם כתוב "חיי שחורים חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully