וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים העשירים של טראמפ פנו, והאקדמיה הצבאית הסתירה את ציוניו

בוושינגטון פוסט דווח כי האקדמיה בניו יורק, שבה למד הנשיא בנעוריו במשך חמש שנים, הייתה תחת לחץ מצד בוגריה העשירים הקשורים לטראמפ. אלו חששו מפרסום הישגיו הלימודיים, על אף שהוא טוען שהיה תלמיד מצטיין

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

אקדמיה צבאית שבה למד דונלד טראמפ כנער הסתירה את הישגיו האקדמיים ב-2011 בעקבות לחץ מצד מקורביו - כך דווח הלילה (רביעי) בוושינגטון פוסט. באותה תקופה, לעג טראמפ לקודמו בתפקיד, ברק אובמה, ודחק ב"תלמיד הנורא" לשחרר את הישגיו הלימודיים.

אוון ג'ונס, מנהל האקדמיה באותה תקופה, סיפר כי המפקח על בית הספר הפרטי ניגש אליו בפאניקה בעקבות פניותיהם של "בוגרי המוסד בעלי ממון והשפעה שהיו חבריו של טראמפ". אלו רצו לשמור על הישגיו הלימודיים של טראמפ בסוד, על אף שהוא מתגאה שוב ושוב בכך שהוא היה תלמיד מצטיין.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: אני מסכים ב-100% עם השארת הכוחות בסוריה
חשד לשיבוש חקירה: ועדה בבית הנבחרים מרחיבה את חקירות טראמפ
טראמפ על החקירות: "מנסים לסלק אותי עם בולשיט"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, במהלך נאום בבית הלבן הלבן בוושינגטון, ארה"ב 5 במרץ 2019. רויטרס
מתגאה בכך שהיה תלמיד מצטיין. טראמפ/רויטרס

המפקח באותה תקופה, ג'פרי קוברדייל, אמר לעיתון כי הוא דחה בקשה של חבר הנאמנים של האקדמיה להעביר לידיהם את התיקים של טראמפ. "העברתי אותם למקום אחר בקמפוס, כדי שלא ניתן יהיה לשחרר אותם. זאת הייתה הפעם היחידה שעשיתי זאת אי-פעם", אמר לוושינגטון פוסט.

טראמפ העביר חמש שנים באקדמיה הצבאית בסתיו 1959, והוא אמר כי הוריו הגיעו למסקנה שהוא זקוק למשמעת.

עוד באותו נושא

הפרקליט לשעבר של טראמפ בקונגרס: הוא רמאי, ידע על ההדלפות נגד קלינטון

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ציונו הוסתרו? טראמפ, עם סיום האקדמיה הצבאית בניו יורק בדרגת קפטן ב-1964/מערכת וואלה, צילום מסך

בשבוע שעבר, אמר מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של טראמפ, כי בין הדברים שעשה למען הנשיא היה לאיים בתביעות נגד בתי הספר שבהם למד טראמפ כדי שאלו לא יפרסמו את ציוניו. ג'ונס אמר כי הוא לא יודע אם הבקשה המקורית לקבל את הישגיו של טראמפ באקדמיה הצבאית הגיעה מכהן, שהעיד ארוכות נגד נשיא ארצות הברית.

ג'ונס סיפר כי הוא מצא את הרישומים בארונית במרתף של אחד המבנים בקמפוס, שנמצא במרחק של נסיעה מהעיר ניו יורק. "אני לא יודע אם אנחנו צרכים לעשות את זה", נזכר ג'ונס במה שאמר אז לבוס שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully