וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה ילדה של אושר": משי בת השלוש נחנקה למוות בבית בתל אביב

הפעוטה נחנקה בזמן שאכלה נקניקיה בבית סבה וסבתה שבתל אביב. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים בתל השומר, שם נקבע מותה. "כשהייתה נכנסת לגן כל הילדים היו קופצים עליה משמחה", סיפר אביה

צילום: באדיבות המשפחה, עריכה: איתי עמרם

מתה הפעוטה בת השלוש שנחנקה אמש (שלישי) בזמן שאכלה בבית סבה וסבתה בתל אביב. היא פונתה לבית החולים תל השומר לאחר שנחנקה מנקניקיה על ידי צוות מד"א שביצע בה פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

"הילדה הגיעה אלינו אחרי טיפולי פוריות והייתה ילדה של אושר", סיפר אילן, אביה של הפעוטה משי באביס, שהייתה אמורה לחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתה הארבע. את הבשורה הקשה קיבל האב במהלך עבודתו בדואר והאם נינט בעת שהייתה בלימודים אקדמיים. הלוויתה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין הדרום בגבול חולון בת- ים.

האב שחזר את שאירע אמש. "משי הייתה אצל ההורים של אשתי ובערב אחרי מקלחת, היא ביקשה מסבתה לאכול ארוחת ערב והיא הכינה לה פירה ונקניקיות", סיפר. "את הנקניקיות היא חתכה, אבל הילדה אכלה בהתלהבות, ונקניקיה נתפסה לה בגרון. חמי, פנסיונר של כיבוי, ניסה להציל אותה. במשך 25 דקות עשה בה החייאה עד שהגיע פרמדיק של מד"א וגם הם ניסו. לקחו אותה לבית באמבולנס של טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר, אבל שם כעבור שעה וחצי הרופאים קבעו את מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה: 3 חבילות נפץ עם חותמת מאירלנד נמצאו בנמלי תעופה ורכבת בלונדון
בלוני נפץ התפוצצו בשער הנגב; משלחת מצרית הגיעה לשיחות בעזה
התחממות בהר הבית: הווקף מסרב לסגור את המתחם שעומד במחלוקת

משי באביס. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הייתה אמורה לחגוג יום הולדת ארבע בקרוב. משי באביס/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

"בכל מקום שהיא הייתה הולכת אליו אנשים לא רצו לעזוב אותה. כל הזמן היו סביבה אנשים. כשהייתה נכנסת לגן כל הילדים היו קופצים עליה משמחה", תיאר האב את בתו. "היא הייתה הנכדה התשיעית של סבא וסבתא. אין לי מילים על הטרגדיה. לפני כשבועיים היתה למשי בגן מסיבת יום המשפחה בגן, וכל הילדים וההורים התלהבו ממנה ושלחו לנו הודעות איזה מלאך הילדה הזאת, איזה ילדה מקסימה. זאת אולי הייתה מתנת הפרידה שלה מאיתנו".

אילן העביר מסר לכל ההורים כי "נקניקיות זאת סכנת חנק, אל תתנו לילדים נקניקיות. כתוב שחור על גבי לבן לא לתת נקניקיות לילדים מתחת לגיל חמש. הסבא והסבתא בטוב לב, נתנו לילדה הכל, כל מה שהיא רצתה וביקשה. כל דבר שהיא רוצה היא מקבלת, הם תמיד היו הראשונים לתת ולעזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משי באביס. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הגיעה לעולם אחרי טיפולי פוריות. משי וההורים נינט ואילן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה
משי באביס. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
"ילדה מקסימה". משי באביס/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

בחודש ינואר פעוטה בת שנתיים וחצי מרחובות בלעה מגנט בצורת לב שנתקע לה בוושט בצורה מסוכנת. היא הובאה לבית החולים כשהיא בסכנת חיים. אמה סיפרה לצוות מיון ילדים כי בתה שיחקה במשחק הכולל חותמות מגנים בצורות שונות. הפעוטה הוכנסה מידית לחדר ניתוח בו הוצא המגנט מגופה, ולאחר התאוששות שוחררה לביתה.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם, הסבירה אחרי המקרה שאירע בינואר כי "פעוטות וילדים צעירים נוטים להכניס כל דבר לפה, לכן ההמלצה שלנו חד משמעית: יש להרחיק מילדים מתחת לגיל חמש חפצים קטנים. המדד הוא האם החפץ יכול להיכנס לקופסה של ביצת הפתעה. אם התשובה היא כן, אסור לתת לילדים צעירים לשחק עמו".

(עדכון ראשון: 05/03/19, 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully