וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה: נטרף על ידי האריה שגידל בחצר הבית

גופתו של גבר בן 34 נמצאה על ידי אביו בכלוב שבו הוחזק החתול הטורף, שאותו רכש לפני כמה שנים עם לביאה למטרות גידול. השוטרים שהגיעו לבית שבמזרח המדינה הרגו את שני האריות כדי לחלץ את הגופה

תושב צ'כיה ואריה שגידל בביתו. אתר רשמי
"סוף לבעיה הממושכת". פרסק והאריה/אתר רשמי

אדם נטרף על ידי אריה שגידל בביתו במזרח צ'כיה בניגוד לחוק. מיכאל פרסק, בן 34 מהעיירה ז'דצוב, החזיק באריה בן התשע ובלביאה למטרות גידול, ועורר את חששותיהם של התושבים המקומיים. אביו מצא את גופתו בכלוב והוא סיפר לתקשורת המקומית כי הוא היה נעול מבפנים.

אחרי שהמשטרה הגיעה לזירה, שני החתולים הטורפים נורו למוות. דובר מטעם המשטרה אמר לתקשורת המקומית כי הירי היה מוצדק על מנת להגיע לגופתו של הגבר. פרסק קנה את האריה ב-2016 ואת הלביאה שנה לאחר מכן. הוא שמר את שניהם בכלובים שהרכיב לבדו בחצר ביתו.

בעבר הוא נקנס על כך שגידל אותם בניגוד לחוק, אך המחלוקות מול הרשויות לא נפתרו אחרי שהוא סירב לאפשר למישהו להיכנס לנכס שלו. בשל המחסור במתקנים אלטרנטיביים במדינה, ומשום שלא היה בידי המשטרה ראיות להתעללות בבעלי חיים, לרשויות לא היה בסיס להעברת בעלי החיים.

פרסק הגיע לכותרות בקיץ שעבר, אחרי שרוכב אופניים התנגש בלביאה שאותה הוציא לטיול עם רצועה. אחרי התערבות המשטרה, התקרית הוגדרה תאונת דרכים. "ייתכן שהתקרית היום תסייע לפתור סוף סוף את הבעיה הממושכת", אמר ראש עיריית ז'דצוב, תומאס קוצ'ורק.

עוד ידיעות מהעולם:
טרמאפ הסתנוור, קים הימר: מאחורי הקלעים של הכישלון
למרות סכנת המעצר: מנהיג האופוזיציה של ונצואלה שב למדינה
ההפסד ב-2016 הספיק לה: קלינטון שוללת ריצה נוספת מול טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully