וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיישב בכלא לשארית חייו": הגבר ששרף למוות אחות בחולון הורשע ברצח

5.3.2019 / 16:52

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אשר פרג' בן 79 ברצח האחות טובה קררו בקופת חולים כללית בחולון. הפרקליטות תדרוש מאסר עולם: "הנאשם ביצע את הרצח בצורה אכזרית ביותר כשהצית אותה בעודה בחיים". בתה נופר אמרה כי בני המשפחה "מתרגשים מהחלטת השופטים"

צילום: חדשות 13, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את אשר פרג' בן 79 ברצח האחות טובה קררו כשהצית אותה למוות בקופת חולים כללית בחולון לפני כשנתיים. בתה, נופר קררו, אמרה כי בני המשפחה "מתרגשים מהחלטת השופטים. בית המשפט קבע מה שידענו מזמן, אשר פרג' רצח את אימא שלי, מקווים שיבלה שארית חייו בכלא. זהו מקומו".

עו"ד כנרת מור מפרקליטות מחוז ת"א אמרה כי "בית המשפט קיבל את עמדתנו וקבע כי הנאשם אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח".

עוד הוסיפה כי "הנאשם ביצע את הרצח בצורה אכזרית ביותר, כשהצית את המנוחה בעודה בחיים במהלך בדיקה רפואית. מערכת אכיפת החוק רואה בחומרה רבה מקרים של אלימות כלפי צוותים רפואיים ועושה כמיטב יכולתה להיאבק בתופעה בזויה זו. אנו נעתור להשית על הנאשם את עונש החובה הקבוע בחוק, וההולם את הנסיבות הכל כך קשות של תיק זה - מאסר עולם".

לקריאה נוספת:
מטופלי האחות שהוצתה למוות בחולון המומים: "אבידה ענקית"
הוארך מעצר החשוד ברצח האחות בחולון: "אינו סובל ממחלת נפש"
מרפאת האחות שנשרפה למוות נפתחה מחדש: "ציבור המטופלים התייתם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחות טובה קררו הרוצח אשר פרג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרג', תושב העיר, הסביר בחקירתו כי "היא הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה - והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי".

אשתו סיפרה במשטרה כי הנאשם היה מקלל את האחות כל יום. "הוא היה אומר שהיא גרמה לו לכאבים ברגליים ולשיתוק, אבל הוא לא היה משותק", אמרה. "היא עצמה התקשרה אליי וביקשה שאגיד לו שיפסיק לקלל אותה. השיחה הייתה לפני שלושה שבועות והוא היה לידי. אני אמרתי לו, הזהרתי אותו וביקשתי ממנו שיפסיק. היא אמרה שאם הוא לא יפסיק היא תלך למשטרה".

לפי כתב האישום, פרג', מטופל במרפאה שבה עבדה קררו, נהג לפקוד אותה בתדירות גבוהה בשל עניינים רפואיים שונים ומשכך הכיר היטב את צוות המרפאה בכללותו ואת קררו בפרט. ב-3 בינואר לפני כשנתיים הגיע למרפאה וקיבל חיסון נגד שפעת מהאחות.

עוד באותו נושא

"הרסה לי את החיים, אז שרפתי אותה": המטופל שהצית אחות הואשם ברצח

לכתבה המלאה

מסר ברור שדמם של עובדי מערכת הבריאות אינו הפקר

אילנה כהן יו"ר הסתדרות האחים והאחיות בישראל אמרה בתגובה כי "בהחלטתו מעביר בית המשפט מסר ברור וחד משמעי שדמם של עובדי מערכת הבריאות אינו הפקר, ואנו קוראים לכל הרשויות ללכת לאורה של ההחלטה ולגלות אפס סבלנות ונחישות מוחלטת לכל גילוי של אלימות כלפי צוותים מטפלים". עוד הוסיפה כי "במותה ציוותה טובה על כולנו להמשיך ולהיאבק עד שכלל המערכות יפעלו למיגור האלימות במערכת הבריאות. האחים והאחיות בישראל ניצבים לצד משפחת קררו, מחזקים אותם ומקווים שטובה תהיה הקורבן האחרון של האלימות במערכת הבריאות".

(עדכון ראשון: 14:02)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully