וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרסה לי את החיים, אז שרפתי אותה": המטופל שהצית אחות הואשם ברצח

5.4.2017 / 11:22

כתב אישום נגד אשר פרג' שהצית בחודש שעבר את האחות טובה קררו בקופת חולים בחולון. פרג' הסביר בחקירתו את מעשיו: "היא הרגה אותי עם הזריקה לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי". אשתו סיפרה למשטרה: "היה מקלל אותה כל יום"

צילום:מאצ'י הוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אשר פרג' בגין רצח האחות טובה קררו כשהצית אותה למוות בקופת חולים כללית בחולון בחודש שעבר. פרג', בן 77, תושב העיר, הסביר בחקירתו את מעשיו: "היא הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה - והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי".

אשתו סיפרה במשטרה כי הנאשם היה מקלל את האחות כל יום. "הוא היה אומר שהיא גרמה לכאבים ברגליים ולשיתוק, אבל הוא לא היה משותק", אמרה. "היא עצמה התקשרה אליי והיא ביקשה שאני יגיד לו שיפסיק לקלל אותה. השיחה הייתה לפני שלושה שבועות והוא היה לידי. אני אמרתי לו, הזהרתי אותו וביקשתי ממנו שיפסיק. היא אמרה שאם הוא לא יפסיק היא תלך למשטרה".

לפי כתב האישום, פרג', מטופל במרפאה שבה עבדה המנוחה, נהג לפקוד אותה בתדירות גבוהה בשל עניינים רפואיים שונים ומשכך הכיר היטב את צוות המרפאה בכללותו ואת קררו בפרט. ב-3 בינואר הוא הגיע למרפאה וקיבל חיסון נגד שפעת מהאחות קררו.

לקריאה נוספת:
מטופלי האחות שהוצתה למוות בחולון המומים: "אבידה ענקית"
הוארך מעצר החשוד ברצח האחות בחולון: "אינו סובל ממחלת נפש"
מרפאת האחות שנשרפה למוות נפתחה מחדש: "ציבור המטופלים התייתם"

הארכת מעצר אשר פרג' החשוד בהצתת האחות טובה קררו, בית משפט השלום תל אביב. 15 במרץ 2017. מגד גוזני
פרג' בדיון בבית המשפט/מגד גוזני

בהמשך, משסבר הנאשם שהחיסון גרם לו לכאבים ולתחלואים שונים, פתח במסכת של האשמות, הטרדות ואיומים כלפי האחות, בין במישרין ובין בעקיפין באמצעות מכריה. על רקע זה גמלה בלבו ההחלטה לגרום למותה. הנאשם הצטייד בבקבוק ובו חומר דליק, ובשני מצתים.

ב-14 במרץ הגיע הנאשם למרפאה כשהוא מצויד במצית ובבקבוק המכיל חומר דליק, והמתין לתורו בסמוך לחדר האחות עד שנקרא על ידה לביצוע בדיקת הדם. כששהו הנאשם וקררו בחדרה, שפך הנאשם עליה את החומר הדליק והצית אותה כדי לגרום למותה. מיד לאחר מכן, עזב הנאשם את חדרה, בעודה נשרפת חיים, ויצא למסדרון המרפאה כשהוא אוחז בידו האחת בבקבוק, שבו בערו שאריות החומר הדליק, ובידו השנייה במצית בוער. הוא השליך את הבקבוק והמצית מידיו ועזב את המקום. מותה של קררו נקבע במקום.

"אין צורך להכביר מילים על אודות חומרת מעשיו של הנאשם, שביצע באכזריות רבה, רצח מחריד של אישה חפה מפשע, אחות במרפאה של קופת חולים, שכל חייה הוקדשו למתן טיפול רפואי לאנשים הזקוקים לו", כתבה עו"ד אניס בבקשת המעצר היום. בדיון הארכת המעצר האחרון שנערך לו מסרה שופטת השלום רונית פוזננסקי כץ כי חוות הדעת הפסיכיאטרית של פרג' קבעה כי הוא אינו סובל ממחלת נפש פעילה.

עו"ד אניס המשיכה: "המשיב גילה תעוזה, נחישות והתמדה בהגשמת מזימתו הזדונית לרצוח את המנוחה, תעוזה שבאה לידי ביטוי בהגעתו למרפאה הנמצאת בלב העיר חולון, בשעות הבוקר, בעת שהמרפאה הומה אדם. לצורך ביצוע מזימתו הנפשעת קבע המשיב מבעוד מועד תור למנוחה, ולה בלבד, הצטייד בבקבוק המכיל חומר דליק וכן במצית, חיכה לתורו, נכנס לחדרה של המנוחה, ורק לאחר שביצעה בו את בדיקת הדם, שפך על המנוחה חומר דליק והצית אותה בקור רוח מקפיא, וכתוצאה מכך גרם למותה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סניף קופת חולים כללית בה נרצחה אתמול טובה קררו, חולון. 15 במרץ 2017. צילום: אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אור רביד
קופת החולים, זירת הרצח/אור רביד, צילום: אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully