וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח האחות בחולון: "אינו סובל ממחלת נפש"

22.3.2017 / 11:49

מעצרו של אשר פרג', שחשוד כי הצית למוות את טובה קררו בקופת החולים לפני כשבוע, הוארך בתשעה ימים. השופטת קבעה כי בחוות הדעת של הפסיכיאטר שבדק אותו לא נמצא יסוד למחלה פעילה. הסנגורית: "לפקח על פעילות המשטרה"

צילום: שי מכלוף וכתבי וואלה!NEWS. עריכה: שמרית גולדשטיין

מעצרו של אשר פרג', החשוד ברצח האחות טובה קררו בקופת חולים בחולון בשבוע שעבר, הוארך הבוקר (רביעי) בתשעה ימים. במהלך הדיון בבית משפט השלום בתל אביב אמרה השופטת רונית פוזננסקי כי בחוות הדעת של הפסיכיאטר שבדק את פרג' לא נמצא כי הוא סובל ממחלת נפש פעילה.

"יש עוד כמה פעולות שאנחנו צריכים לבצע בנוגע לחשוד", אמר נציג המשטרה בדיון, החוקר רס"ב מאיר עמוס ממרחב אילון, בנימוק להארכת המעצר. עמוס הציג 24 פעולות שהמשטרה צריכה לנקוט ועל כן דרש שבית המשפט יאשר את הארכת מעצרו של פרג'. הסנגורית, עו"ד אופיר כתבי, הסכימה שיוארך מעצרו של מרשה, אך דרשה שבית המשפט יפקח על פעילות המשטרה.

לקריאה נוספת:
החשוד ברצח האחות בחולון שחזר את ההצתה; השכנים קראו: "לשרוף אותך"
האחיות שעבדו עם טובה שבו למרפאה שבה הוצתה: "זה רצח מתוכנן"
מטופלי האחות שהוצתה למוות בחולון המומים: "אבידה ענקית"

הארכת מעצר אשר פרג' החשוד בהצתת האחות טובה קררו, בית משפט השלום תל אביב. 15 במרץ 2017. מגד גוזני
טען כי לא ניסה לפגוע באחות. פרג' בבית המשפט בשבוע שעבר/מגד גוזני

פרג', תושב חולון בן 77, נעצר מיד לאחר הרצח בקופת החולים בעיר. הוא חשוד שהצית למוות את קררו מסיבה שאינה ידועה. לאחר מעצרו טען כי לא התכוון לפגוע בה. הוא שחזר את מעשיו לעיני מצלמות המשטרה. בחקירתו הראשונה סיפר: "עמדתי במסדרון בכניסה לחדר, הבערתי את הבקבוק עם הדלק והשלכתי אותו למרכז החדר – אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד". בשיחה עם חוקרי משטרת מרחב איילון הוא לא מסר מניע למעשה. החשד הוא שהאיש נכנס לחדר האחות, שפך עליה תכולת בקבוק בנזין והצית אותה.

ד"ר טיבריו קלפנר, מנהל המרפאה שבה עבדה קררו, סיפר כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה הצוות נתקל באלימות. "יש צעקות ואנשים שלא מרוצים לפעמים, אבל הם תמיד נרגעים במהירות. מקרה כמו היום לא דמיינו אפילו לא בחלומות הכי פרועים שלנו. הכרנו את החשוד ברצח, אך לא היו סימנים לשום דבר". בעקבות הרצח התקיימו שורה של מחאות ושביתות בבתי חולים ומוסדות בריאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טובה קררו האחות שהוצתה בקופת חולים כללית בחולון, 14 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
"לא דמיינו מקרה כזה בחלומות הכי פרועים". קררו/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully