וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: שלושה שותפים הרגו שוכר שלא שילם על החדר ב-Airbnb

ג'ייסון קולטון הודה כי הרג את רמיס ג'ונוזי באוקטובר 2017, אחרי שזה לא שילם על שכירת החדר במלבורן, אולם הכחיש כי התכוון לכך ואמר כי רק ניסה לעלף אותו. שני שותפיו נשלחו ל-9 ו-7.5 שנות מאסר, ואם המושבעים ידחו את הודאתו, הוא צפוי למאסר עולם

עריכה: גדי וינשטוק

משכיר דירה ב-Airbnb הודה שהרג אורח בביתו בסמוך למלבורן שבאוסטרליה אחרי שהאחרון לא שילם עבור שהותו - כך דיווחה היום (שלישי) רשת BBC. ג'ייסטון קולטון, בן 42, הכחיש שרצח את רמיס ג'ונוזי באוקטובר 2017, אבל הודה בהריגתו.

בית המשפט העליון של ויקטוריה שמע כיצד שני שותפים אחזו בג'ונוזי בן ה-36, בזמן שקולטון הכה וחנק אותו אחרי שלא שילם לו את חובו בסך 210 דולר אוסטרלי. להגנתו, אמר קולטון כי הוא ניסה לגרום לו להתעלף, ולא להרוג או לפצוע אותו קשה.

בעיתון "דה אייג'" דווח כי ג'ונוזי היה פועל, ששכר את החדר בברייגטון איסט מאחר שהוא רצה מקום זול לשהות בו בשל "בעיות אישיות". בתחילה הוא שכר את החדר משלושת השותפים - למשך שלושה לילות, אבל אז ביקש להאריך את שהותו בשבוע. עם זאת, כשהגיע לצ'ק-אאוט, היו ברשותו פחות מעשרה דולרים.

עוד ידיעות מהעולם:
טרמאפ הסתנוור, קים הימר: מאחורי הקלעים של הכישלון
למרות סכנת המעצר: מנהיג האופוזיציה של ונצואלה שב למדינה
ההפסד ב-2016 הספיק לה: קלינטון שוללת ריצה נוספת מול טראמפ

נהר יארה במרכז העיר מלבורן, אוסטרליה. ShutterStock
ב-Airbnb גינו את האירוע. מלבורן/ShutterStock

התובע במשפט אמר כי קולטון תקף ראשון ואז הצטרפו שותפיו הנוספים, קרייג לוי וראיין סמרט. "הוא הרים אותו והצמיד אותו לקיר והתחיל לחנוק אותו", אמר התובע על קולטון. לאחר שאיבד את הכרתו, השלושה גררו אותו מהבית לחצר, שם המשיכו להכות אותו. במהלך הדיון שודר תיעוד מזירת הפשע, ובו ג'ונוזי נראה חצי עירום, כשהוא שרוע בחזית הבית ופניו מדממות.

אם חבר המושבעים יקבל את הודאתו בהריגה, העונש המקסימלי שלו יהיה 20 שנה. אם הוא יורשע ברצח, הוא צפוי למאסר עולם. שותפיו כבר הודו בהריגה בספטמבר שעבר. סמרט נשלח לתשע שנות מאסר, ואילו לוי לשבע וחצי שנים.

בחברת ההשכרות העולמית מסרו כי הם "עצובים וזועמים" על מה שקרה וכי הדירה הוסרה מהאתר. "אין מקום ב-Airbnb למעשה מזעזע כזה, שמפר את כל מה שקהילה העולמית שלנו מתבססת עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully