וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: ישראל ירתה פגז לעבר קוניטרה, אין נפגעים

יפעת רוזנברג, אמיר בוחבוט וגיא אלסטר

3.3.2019 / 23:32

בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דווח כי צה"ל ירה פגז מערבית לכפר חדר שבחלק הסורי של רמת הגולן, ולא היו נפגעים. בשבוע שעבר אמר נתניהו לפוטין כי ישראל תמשיך לפעול נגד ההתבססות האיראנית בסוריה

צילום: אמיר בוחבוט, וואלה!NEWS, עריכה:תומר לוי

צה"ל ירה פגז לעבר רמת הגולן הסורית - כך דווח הערב (ראשון) בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א. על פי הדיווח, הירי בוצע מערבית לכפר חדר שבקוניטרה ולא היו נפגעים או נזק.

בשבוע שעבר, אחרי פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "אנחנו נחושים להמשיך בפעילות התקיפה שלנו נגד איראן וניסיונותיה להתבסס בסוריה". אחרי פגישתם אמר נתניהו כי הבהיר לנשיא הרוסי שישראל תמשיך לעשות זאת תוך תיאום צבאי, כדי למנוע חיכוך.

עוד בוואלה! NEWS:
הקרב עם אל-קאעדה שחשף את הפעילות האמריקנית הסודית
בתגובה להשלכת מטעני חבלה: צה"ל תקף עמדת חמאס בצפון הרצועה
חמש שנים להיעלמות המטוס המלזי, ואיש עדיין לא יודע מה קרה

תקיפה בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה בדמשק, 13 בינואר 2017. טוויטר, מערכת וואלה
תקיפה בסוריה ב-2017/מערכת וואלה, טוויטר

בחודש ינואר תקפה ישראל מטרות של כוח קודס האיראני וסוללות הגנה אוויריות בכמה אזורים. זאת, בתגובה לירי לעבר רמת הגולן שלדברי צה"ל בוצע על ידי הכוח האיראני. בנוסף לכך, לפני שלושה שבועות דיווחו כלי תקשורת בסוריה על תקיפה ישראלית בקוניטרה שבדרום המדינה.

לפי הדיווח, נגרם רק נזק ולא היו נפגעים. בסאנ"א טענו כי טנקים ירו לעבר בית החולים ההרוס בקוניטרה ולעבר עמדה בעיירה ג'באתא אל-חשב. כמו כן, כוחות הארגון שנערכו להתקפה על חיילי צה"ל הציבו במקום תשתיות ואמצעים לקראת פעולה דובר צה"ל סרב להגיב והסכים למסור כי "לא מתייחסים לפרסומים זרים".

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully