וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה להשלכת מטעני חבלה: צה"ל תקף עמדת חמאס בצפון הרצועה

אמיר בוחבוט ויפעת רוזנברג

3.3.2019 / 20:41

כלי טיס של צה"ל תקף עמדת חמאס באזור בית חאנון בתגובה להשלכת מטעני חבלה לעבר גדר המערכת. מקדם יותר חדרו שני פלסטינים לשטח ישראל ונעצרו. אתמול בוצעו שתי תקיפות נוספות של הכוחות בתגובה להפרחת בלוני נפץ לשטח ישראל

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

כלי טיס של צה"ל תקף היום (ראשון) בצפון רצועת עזה בתגובה להשלכת מטעני חבלה על גדר המערכת. על פי כלי תקשורת פלסטיניים, התקיפה בוצעה באזור בית חאנון באמצעות כלי טיס בלתי מאויש.

במהלך היום הושלכו לפחות שישה מטעני חבלה על כוחות צה"ל בגבול הרצועה, ובאחד המקרים שני פלסטינים חדרו לשטח ישראל ונעצרו על ידי כוחות הביטחון. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע מוקדם יותר על פציעתם של שלושה בני אדם מירי צה"ל בצפון הרצועה.

עוד בוואלה! NEWS:
כתם על פני הבייביפייס: פרשת השחיתות שמסבכת את טרודו
"לכולם זכות למשפחה": הסוכנות היהודית תתמוך בפונדקאות לעובדיה
שי ניצן מגיב למתקפות: לא שקלנו שום שיקול פוליטי בעניין נתניהו

נערים מפגינים נחים ליד גבול רצועת עזה. רויטרס, רויטרס
גבול רצועת עזה/רויטרס, רויטרס

התקיפה היום מגיעה בהמשך לשתי תקיפות שצה"ל ביצע אתמול על עמדות חמאס בדרום הרצועה בתגובה לשיגור בלוני נפץ לשטח ישראל. מטען החבלה שהוצמד לבלונים לא גרם לנזק או לנפגעים.

אתמול התחדשו הפרות הסדר בגבול הרצועה כוח צה"ל הפעיל אמצעים לפיזור הפגנות נגד פלסטינים שניסו לחבל בגדר. הפגנות התקיימו בגבול גם ביום שישי, כמדי שבוע, שבהן השתתפו כ-8,000 פלסטינים בכמה מוקדים. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו ביום שישי על 11 פצועים, מתוכם תשעה אזרחים, שני חובשים ועיתונאי. לפי דובר צה"ל, המפגינים יידו אבנים, הבעירו צמיגים והשליכו רימונים ומטענים לעבר גדר המערכת, ולעבר לוחמי צה"ל ורכב צבאי, והלוחמים השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully