וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חייל סירב להציג תעודה בכניסה לרכבת - הותקף ועוכב במשטרה

חייל שהגיע לתחנת הרכבת בבאר שבע, סירב לעבור בידוק ביטחוני או להציג תעודה מזהה. הוא התפרץ למתחם התחנה ומאבטחי המקום עצרו אותו תוך שהוא נפגע מכת הנשק של אחד המאבטחים. החייל והמאבטחים עוכבו בתחנת המשטרה

עריכה: שניר דבוש

חייל בשירות סדיר שהגיע הבוקר (ראשון) לתחנת הרכבת בבאר שבע מרכז סירב לעבור בדיקה ביטחונית בכניסה למתחם התחנה, ולבדיקת הציוד האישי במתקן השיקוף במקום.

כשנתבקש להציג תעודת חייל (חוגר) הוא המשיך לעמוד בסירובו, והמאבטחים במקום עיכבו אותו. החייל במקביל התקשר לקצין שלו, התפרץ לתחנה, והמאבטחים השתלטו עליו. בעקבות התקיפה, הוא נפגע בראשו מקת הנשק של אחד המאבטחים במקום. החייל והמאבטחים בהם ראש המשמרת, עוכבו בתחנת במשטרה.

לוואלה! NEWS נודע כי המאבטח בחר שלא הגיש תלונה נגד החייל, וזאת "כדי לא לפתוח לו תיק פלילי ולא להרוס לו את העתיד".

לקריאה נוספת:
עד 5 דקות איחור - עמידה בזמנים: המדד החדש של הרכבת לנוסעים
אחרי שיבושים בתנועה ועשרות עובדים "חולים": נפתר המשבר ברכבת
בלי מסילות, קרונות או תשתיות: גם ברכבת יודעים - התקלות "ימשכו שנים"

תקרית אלימה בתחנת הרכבת
תיעוד: אדם שסירב להישמע לנהלי הבידוק בתחנת ב"ש-
מרכז וניסה לפרוץ לתחנה בכוח, נבלם בכוח ע"י מאבטח. צילום מסך
תקרית אלימה בתחנת הרכבת תיעוד: אדם שסירב להישמע לנהלי הבידוק בתחנת ב"ש- מרכז וניסה לפרוץ לתחנה בכוח, נבלם בכוח ע"י מאבטח/צילום מסך

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך בידוק שגרתי של נוסע בתחנת באר שבע מרכז, לפי הנהלים, סירב האיש להישמע לנהלי הבדיקה הביטחונית, התפרע, ואף ניסה לפרוץ לתחנה בכוח. האיש אף התעמת עם מאבטח בכניסה לתחנה".

עוד נמסר כי "המאבטח פעל על פי נהלי משטרת ישראל לבידוק בטחוני, ולאחר שמיצה את כל האפשרויות האחרות, מנע באופן פיזי את כניסת הנוסע ללא בידוק. תיעוד האירוע הועבר לגורמים המוסמכים. אנו שבים ומבקשים את ההבנה ושיתוף הפעולה של הנוסעים בתהליך הבידוק הביטחוני, שמטרתו שמירה על בטחון הנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully