וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל אנשי הצוות נמצאו מתים עם פרצוף קפוא מפחד": "ספינת האימה" נחשפת

7.3.2019 / 0:15

תזכיר של ה-CIA חושף את הפרשייה המבהילה שהתרחשה אי שם ב-1947: ה"אוראנג מדאן" שידרה אותות מצוקה וכל אנשי הצוות שלה נמצאו מפוזרים עם הבעת אימה, אבל בלי סימנים לפציעות שגרמו למותם. לפני שהחלה חקירה, היא עלתה בלהבות ושקעה במצולות ללא להותיר זכר

סיפורה של ספינה האימה/Whofreekingknew - Ourang Medan - The Ghost Ship Of Dreams

תזכיר של ה-CIA שהפך זמין לציבור חושף פרשייה מצמררת ומסתורית שבה אנשי צוות של ספינה התקשרו כדי להזעיק עזרה ולאחר מכן נמצאו מתים על הסיפון כאשר הפרצוף שלהם "קפוא מרוב פחד". המקרה אירע ב-1947 וכל אנשי הצוות של הספינה ההולנדית "אורנג מאדן" נמצאו מפוזרים עם הבעת אימה, אבל בלי סימנים לפציעות שגרמו למותם.

עוד לפני שנפתחה חקירה של האירוע, היה ידוע ששריפה פרצה במקום והספינה שקעה במצולות מבלי להשאיר עקבות. "כל אנשי הצוות, כולל הקפטן מתו. הם שוכבים על הסיפון", כך נאמר בשיחת החירום האחרונה שבוצעה מהספינה. המסר שהאחרון העביר האלחוטן שלה במורס הסתיים במילים "אני מת" ולאחריו השתררה שתיקת אלחוט מוחלטת. ב"דיילי סטאר" פורסם השבוע שהמסמך על הספינה שנעלמה, שנחשף ב-2013 על ידי ה-CIA, הוא ככל הנראה המפתח לסדרה של היעלמויות באחד מנתיבי הספינות הכי עמוסים בעולם. זה קרה כמה שנים אחרי שכלי שייט הולנדי שידר אותות מצוקה ממלאקה (מדינה במערב מלזיה), המקום שבו המטוס המלזי נעלם ב-2014.

עוד בנושא
האם נפתרה תעלומת אגם השלדים הקפוא ובו מאות גופות?
תעלומת מקרי ההיעלמות במשולש ברמודה נפתרה? חוקרים חושפים הסבר הגיוני

סיפורה של ספינה האימה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כך נמצאו אנשי הצוות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אבל זה לא הכל. ספינת הצלה שקיבלה את אותות המצוקה של ה"אוראנג מדאן", הגיעה למקום ונתקלה במראה מסתורי ומפחיד. "לא היה אף ייצור חי על האונייה", נכתב בתזכיר, "הקפטן שכב מת על הגשר והגופות של האחרים היו מפוזרות בכל מקום, כאשר על פניהם היה מבט אימה עם פה פתוח ועיניים בוהות. אפילו הכלב של הספינה נמצא מת".

עוד באותו נושא

בגלל סרטון ויראלי - נחשפה הסיבה המזעזעת להיעלמותה של אמיליה ארהארט?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully