וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החצי שלי כבה": בעלה של גלילה שנהרגה בתאונה בצ'ילה נפרד

2.3.2019 / 13:00

מוטי ביטון, שנפצע אף הוא בהתהפכות הסירה בנהר בדרום המדינה, כתב בפייסבוק כי מדובר ב"טרגדיה איומה", והוסיף כי הוא "בוכה ומתייסר על האובדן". מבתו נמסר כי מצבו של האב משתפר. בתאונה נהרגו גם דליה רונן ודינה פורת

צילום: תוכן גולשים – שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"לא מאמין שהחצי של כבה". כך כתב אמש (שישי) מוטי ביטון, בעלה של גלילה בת ה-62, שנהרגה בהתהפכות הסירה בצ'ילה. בפייסבוק כתב ביטון כי מדובר ב"טרגדיה איומה", והוסיף שהוא "בוכה ומתייסר על האובדן". ביטון נפצע בהתהפכות, ומאושפז עדיין במדינה, הוא הוסיף כי "בין כאבי ובכיי, בין רנטגן לסי-טי, בין שתי בנותיי ושפה זרה - יש זמן להרהורים. יבוא גם זמן ההספדים".

בתאונת השיט בנהר הסראנו מתו גם דליה רונן, בת 70 מרשפון ודינה פורת, בת 70. השלוש נהרגו בהתהפכות הסירה סמוך לשמורת הטבע המפורסמת טורס דל פיינה בדרום צ'ילה. בתאונה נפצעו עוד 13 ישראלים, כולם בשנות ה-60 וה-70 לחייהם.

בתה של ביטון, אביב, סיפרה לפני צאתה לצ'ילה כי "אבא התקשר לעדכן אותנו והוא כבר ידע על אמא. הוא בבית חולים, בין הפצועים שבמצב בינוני. הוא בעיקר עם שברים". בקול חנוק סיפרה כי "אמא ואבא כל כך חיכו לטיול הזה, למקום הזה. זו אני שסיפרתי להם כמה הוא יפה. זה מקום שלא אמור לקרות בו שום דבר. בסוף זה מה שקורה. הכי בטוח שיש".

עוד בוואלה! NEWS:
נקבע מותה של ישראלית נוספת שנפצעה בהתהפכות הסירה בצ'ילה
"זה היה נורא, דם וצעקות": הדקות שאחרי התהפכות הסירה בצ'ילה
פצועי הטרגדיה בצ'ילה מנסים להתאושש: "כולם מפוחדים ומבוהלים"

גלילה ביטון שנהרגה בתאונת השיט בצ'ילה ובעלה מוטי. צילום מסך
הזוג גלילה ומוטי ביטון. "יבוא זמן להספדים"/צילום מסך

"לא היו שום חששות", הוסיפה הבת . "זה טיול מאורגן, לא טיול של חבר'ה צעירים שיש בו סיכונים". על השיחה האחרונה סיפרה כי "ידענו את כל התכניות שלהם, דיברנו ממש לפני שהם יצאו לשמורה. התכניות אצלנו על המחשב והטלפון. הם היו אמורים לשוב בעוד שבועיים". היום עדכנה ביטון כי מצבו של האב משתפר, וכי הם מחכים להערכות הרופאים.

גלילה ביטון הייתה מנהלת לשכת ההנהלה במרכז הרפואי כרמל. מנהל המרכז הרפואי, ד"ר אבי גולדברג, ספד לה וסיפר כי היא "הייתה חרוצה, מסורה, אנושית, לבבית וחמה. היא האירה את סביבתה והיא תחסר לנו מאוד. המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים, סיגל זומר, אמרה כי מדובר ב"אסון. היא הייתה נרגשת ממה שראו עיניה, ושלחה לנו תמונות. מדובר באישה מיוחדת מאוד".

(עדכון ראשון 11:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully