וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע סערות חילול השבת: תלונה על איום ברצח של ראש עיריית טבריה

1.3.2019 / 13:50

המשטרה עצרה נער בן 17 בחשד לאיומים ברצח בפייסבוק נגד ראש העיר רון קובי. בנוסף, מודעות נאצה נתלו ברחבי העיר, הקוראות לעונש החמור ביותר למחללי השבת. קובי עורר לא מעט סערות במאבקו נגד הפיכת טבריה לחרדית, בהן הפעלת תחבורה ציבורית ופתיחת עסקים בשבת

צילום: אלי אשכנזי, וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

נער בן 17 נעצר היום (שישי) בחשד לאיום ברצח בפייסבוק על ראש עיריית טבריה רון קובי. הוא נחקר במשך כמה שעות ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. בנוסף לכך, ברחבי העיר נתלו בימים האחרונים מודעות נאצה נגד ראש העיר, לפיהן מחלל שבת "מות יומת". לאחרונה הודיעה המשטרה לקובי כי הוא מאוים, ומאז מסתובב ראש העיר בליווי מאבטח צמוד.

קובי, שנבחר בבחירות המקומיות בחודש אוקטובר האחרון, עורר לא מעט סערות. קמפיין הבחירות שלו הדגיש את נושא המאבק בהפיכת העיר לחרדית, והתקפות אישיות על יו"ר ש"ס אריה דרעי ועל יו"ר המפלגה בטבריה, אליהו זיגדון.

לקריאה נוספת בנושא
לא ישמש כמסגד, כן יעבור שיפוץ: פשרה בסערה החדשה בטבריה
אוטובוס השבת של טבריה יצא לדרך: "נמאס מהכפייה החרדית"
ראש עיריית טבריה יזם אירועים בשבת, רבנים התפללו לחזרתו בתשובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעות נגד רון קובי שנתלו ברחבי טבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת הסערות התעוררה בעקבות הפעילות שיזם בשבתות בטיילת העירונית, שכוללת מוזיקה חזקה, פתיחת עסקים ופרסום אגרסיבי. כמו כן, הפעיל קובי הסעות בשבת מהשכונות בטבריה עילית לטיילת. בנוסף לכך, הצליח לעורר את זעמם של ח"כים ערבים ואנשי ציבור ודת כשצילם עצמו בשידור חי נכנס למסגד נטוש בעיר, והכריז שיחזיר את המוזיאון העירוני למסגד שפעל במקום בין שנות ה-50 ל-70.

רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי ויריב פוליטי של קובי, גינה את הפצת המודעות. "אנו פונים לכלל הציבור והמגזרים בטבריה ומבקשים בכל לשון של בקשה, תהיו סבלנים, תהיו חכמים והרבו דווקא בימים אלו באהבה ואחדות", כתב. "גם אם לא מסכימים, גם אם לא מבינים, גם אם נעלבים, גם אם ממש קשה - חשוב לשמור על פרופורציות. אנו חברי מועצת העיר עושים כל שביכולתנו על מנת להחזיר את השפיות לטבריה".

(עדכון ראשון: 11:15)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ראש עיריית טבירה, רון קובי. אתר רשמי
מאוים. רון קובי/אתר רשמי
מודעות נגד ראש עיריית טברייה רון קובי, 1 מרץ 2019. אתר רשמי
מודעות נגד רון קובי שנתלו ברחבי טבריה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully