וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית טבריה יזם אירועים בשבת, רבנים התפללו לחזרתו בתשובה

6.2.2019 / 22:02

רון קובי הצהיר במסע הבחירות שלו שיבלום את "התחרדותה של טבריה", והשבוע הודיע על הפעלת קו אוטובוס בשבת. בתגובה, התפללו רבנים סביב קבר סבו הרב למען חזרתו בתשובה. קובי: "מדובר בטקס הסתה פגאני בסגנון פולסא דנורא"

מערכת וואלה!

בבית הקברות הישן של טבריה התפללו אתמול (שלישי) רבנים סביב קבר רבי מכלוף קובי, בבקשה כי נכדו, ראש העיר רון קובי, יחזור בתשובה. זאת לאחר שקובי הכריז כי החל מסוף השבוע הקרוב יפעל בשבת קו אוטובוס מהשיכונים בטבריה עילית לטיילת שעל שפת הכנרת. לאורך מסע הבחירות שלו הצהיר קובי כי יבלום את מה שהגדיר כ"התחרדותה של טבריה". מאז שנבחר לתפקיד החל לארגן פעילויות בטיילת העיר בשבתות.

בתגובה לתפילה אמר קובי כי מדובר ב"טקס הסתה פגאני בסגנון פולסא דנורא". לדבריו, "החרדים של טבריה, בראשות חבר מועצה, בטקס מוזר של תפילות וקינות על קברו של סבא שלי. מה הם רוצים אתם שואלים? הם רוצים שטבריה תחזור להיות חשוכה ושחורה, סגורה ומסוגרת בשבתות ובחגים. חברי המועצה של טבריה פשוט הולכים נגד הציבור".

ראש עיריית טבירה, רון קובי. אתר רשמי
ראש עיריית טבריה רון קובי/אתר רשמי

בין הרבנים שהתפללו היה גם נציג אגודת ישראל במועצת העיר, הרב פנחס ועקנין, שהבהיר כי התפילה על קובי הייתה בקשה שיחזור בתשובה. הרב הסביר כי התפילה נעשתה על קבר סבו של ראש העירייה מפני שהסבא, חכם מכלוף, היה צדיק גדול.

"איך יהודי יכול להגיע לשפל שכזה להתריס נגד השבת", אמר על קובי נשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן, יום לפני התפילה. "השבת היא מקור הברכה, מסכן מי שלא מבין מה זה שבת. צריך להתפלל עליו. איך יוצאים בנים כאלה (למי שסבו היה רב)?".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully