וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת לשעבר בקמפיין טראמפ: "הוא נישק אותי ללא הסכמתי"

25.2.2019 / 21:22

אלווה ג'ונסון טוענת כי במהלך קמפיין הבחירות ב-2016 יצא טראמפ מהרכב שבו נסע וניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. לדבריה היא מרגישה מחוללת: "אני עדיין יכולה לראות את השפתיים שלו מתקרבות לפנים שלי". בבית הלבן אמרו כי הטענות "אבסורדיות"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

עובדת לשעבר בקמפיין הבחירות של דונלד טראמפ טוענת כי הוא נישק אותה ללא הסכמה במהלך מפגש עם תומכים בפלורידה, וכעת מגישה נגדו תביעה. בראיון ל"וושיגטון פוסט" אמרה התובעת, אלווה ג'ונסון, כי בתאריך 24 באוגוסט 2016 יצא טראמפ מהרכב שבו נסע לעצרת, וכשהבחין בה אחז בידה ונשען קדימה בניסיון לנשק אותה על השפתיים. אולם, היא סובבה את הראש והנשיקה נגעה בצד של הפה שלה.

היא כינתה את המקרה "קריפי ולא הולם". לדבריה, "הרגשתי מחוללת באופן מיידי כי לא ציפיתי ולא רציתי את זה. אני עדיין יכולה לראות את השפתיים שלו מתקרבות לפנים שלי". עוד סיפרה ג'ונסון בראיון כי היא סיפרה על המקרה עוד באותו היום לחבר שלה, לאמא שלה ולאביה החורג. היא גם סיפרה שפנתה עוד במהלך הקמפיין לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין שהחשיב את הטענות שלה לאמינות אולם לא הביע עניין בטיפול בתיק.

עוד בוואלה! NEWS:
ביקור ראשון מתחילת המלחמה: אסד נפגש עם חמינאי ורוחאני באיראן
"חסר חוש הומור": חקיינו של קים גורש מווייטנאם לקראת מפגש הפסגה
מחוץ לחוק: בריטניה תחרים את חיזבאללה ותכיר בו כארגון טרור

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בבית הלבן. רויטרס
בבית הלבן דחו את ההאשמות. טראמפ/רויטרס

דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, דחתה את הטענות וכינתה אותן "אבסורדיות". לדבריה, "זה מעולם לא קרה ומספר אנשים שהיו במקום סתרו את הטענות". ג'ונסון טענה כי שניים מתומכיו של טראמפ - פאם בונדי שהייתה אז התובעת הכללית בפלורידה, ועובד נוסף בקמפיין, ראו את המקרה, אולם הם השיבו לפניית ה"וושינגטון פוסט" כי לא היו עדים לכך.

ג'ונסון תובעת פיצויים על הנזק הרגשי שנגרם לה לטענתה. בתביעה שהוגשה בבית משפט פדרלי בפלורידה, היא תובעת גם את הקמפיין בטענה לאפליה. לדבריה, היא הרוויחה בתור אישה שחורה פחות מאשר גברים לבנים שהועסקו בקמפיין. דוברת קמפיין טראמפ, קיילי מקנאני, כינתה את ההאשמות הללו "חסרות בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully