וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסר חוש הומור": חקיינו של קים גורש מווייטנאם לקראת מפגש הפסגה

לאחר מופע סאטירי ברחובות האנוי שזכה לפופלריות רבה, חקיינו המדופלם של קים ג'ון און נעצר וגורש מהמדינה מסיבה לא ברורה. לדברי כפילו של המנהיג הקוריאני, ''הפשע האמיתי שביצעתי הוא שנולדתי עם פנים כמו של קים''

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

החקיין של מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, גורש היום (שני) מוויטנאם לקראת פגישתם הצפויה של המנהיג הקוריאני האמתי עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שתתקיים בבירה האנוי בסוף השבוע הקרוב. תושב הונג קונג, הווארד איקס, הוביל מפגש פסגה מזויף עם חקיינו של טראמפ, ראסל וייט, בשבוע שעבר. במהלך מפגש הפסגה, השניים נעצרו ונחקרו על ידי המשטרה הווייטנאמית ונאלצו להפסיק את מופעם הקומי-פוליטי.

החקיין אמר כי מאז הופעתו כקים, הרשויות בישרו לו כי הויזה שלו אינה חוקית, והוסיף כי לא קיבל הסברים נוספים. ''סאטירה היא נשק רב עוצמה נגד כל דיקטטורה, הם מפחדים מכמה בחורים שנראים כמו הדבר האמיתי'', אמר הווארד לכתבים, כשהוא לבוש חליפה שחורה, מרכיב משקפיים שחורים עבים, בסגנון המתכתב עם זה של קים.

עוד בוואלה! NEWS:
כולם מדברים על שלום: המילה שנתניהו יעדיף להשאיר מחוץ לקמפיין
חשד לרצח בכרמיאל: גבר בן 75 נמצא ללא רוח חיים בדירתו
ישוחרר בערב פסח: קוצר עונשו של לוחם דובדבן שירה למוות בחברו

חייקנים בדמותם של טראמפ וקים ברגע אינטינמי לקראת הפסגה בהאנוי וייטנאם. רויטרס
הרשויות בישרו לו כי הויזה שלו אינה חוקית ללא הסברים. הווארד איקס וראסל וויט, חקייני המנהיגים/רויטרס

במהלך מפגש הפסגה המדומה בבירה בווייטנאם, איקס וווייט סיפרו לכתבים כי הם מתכוונים להנמיך את שאיפותיה הגרעיניות של צפון קוריאה. ''אנחנו פועלים למען השלום, דרך משא ומתן ודיאלוג'' אמרו השניים.

''אנחנו רוצים לעזור לקוריאה הצפונית כמובן'', הוסיף ווייט, יליד קנדה, המחופש לטראמפ. בעת ביקור בסינגפור לקראת מפגש הפסגה הראשון בין ארצות הברית לצפון קוריאה בשנה שעברה, אמר הווארד איקס, חקיינו במשרה מלאה של קים, כי ''אני מקווה שהוא יכול להתעלם מכל הטילים הגרעיניים שלי ולהוסיף סנקציות''.

''הפשע האמיתי שביצעתי הוא שנולדתי עם פנים כמו של קים ג'ונג און'', מודה הווארד איקס. הוא הוסיף כי הוא מאמין כי הוא מגורש מווייטנאם כי למנהיג צפון קוריאה ''חסר חוש הומור''. ועם זאת, זוהי לא הפעם הראשונה בה הווארד נתקל ברשויות החוק בעודו מבצע את תפקידו הסאטירי. במהלך אולימפיאדת החורף ב-2018 שנערכה בדרום קוריאה, הווארד איקס רקד מול נבחרת המעודדות של צפון קוריאה ומיד לווה על ידי המאבטחים החוצה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
----. רויטרס
"הפשע האמיתי שביצעתי הוא שנולדתי עם פנים כמו של קים". הווארד איקס, מחופש לקים ג'ונג און/רויטרס

השניים נעצרו בוייטנאם תוך מתן ראיון לתחנת טלוויזיה מקומית. המשטרה הווייטנאמית אמרה לצמד להפסיק את התחזותם והגבילה את תנועתם בעיר רק למסלולים מאושרים ומלווים על ידם, כך דיווחה סוכנות הידיעות AFP.

הנשיא טראמפ וקים ג'ונג און יפגשו בהאנוי בסוף השבוע הקרוב, לשיחות שצפויות להתמקד בשכנוע צפון קוריאה לוותר על תכנית הנשק הגרעיני שלה. מפגש הפסגה הראשון שערכו בסינגפור ביוני האחרון, הניב סיקור תקשורתי נרחב והשרה נימה אופטימית, לצד מעט מאוד התפתחויות קונקרטיות. שני הצדדים הצהירו כי הם מחויבים לתהליך פירוק נשק גרעיני, אך לא פירטו על האופן בו הם מתכוונים לממש זאת.

חקיינו של קים ג'ונג און הווארד איקס. רויטרס, אתר רשמי
רוצים לעשות שלום. הווארד איקס וראסל וויט, במפגש פסגה משלהם/אתר רשמי, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully